درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28411صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 اسفند 1395 - 15:01
مدیرعامل بانک توسعه صادرات: روابط عمومی حوزه ای تخصصی و راهبردی در هر سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: روابط عمومی حوزه ای راهبردی و پر اهمیت در هر سازمان است و لازم است نگاه تخصصی برای اداره آن داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: روابط عمومی حوزه ای راهبردی و پر اهمیت در هر سازمان است و لازم است نگاه تخصصی برای اداره آن داشته باشیم.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر "علی صالح آبادی" در چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی مدیران روابط عمومی بانک‌های دولتی که در ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات برگزار شد، به لزوم " تصویر سازی " از سوی روابط عمومی ها به منظور شناخت نگاه مخاطبان به مجموعه های متبوع اشاره کرد و گفت: لازم است برای توجه دادن آحاد جامعه به یک موضوع و یا یک ابزار مالی، آن را به درستی به مردم معرفی کنیم چرا که تا موضوعی مردمی نشود ، شناخته نخواهد شد.

وی ضرورت مشورت مدیران سازمان ها با روسای روابط عمومی را یاد آور شد و افزود: هم اکنون کار روابط عمومی‌ها سخت تر از گذشته است چرا که علاوه بر ارتباط با رسانه ها با مقوله هایی تحت عنوان شبکه های اجتماعی نیز مواجه هستند.


لزوم شناخت مخاطب و انتظارات وی ، ارتباط دوسویه با مشتری، ایجاد مکانیزم نظام مند برای دریافت بازخورد و تعامل با ذینفعان نظام بانکی و همچنین شفاف سازی از جمله مواردی بود که دکتر صالح آبادی لزوم توجه به آن را از سوی روابط عمومی بانکها یادآور شد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات بر ایجاد ساختار مناسب در تعامل رسانه ای تاکید کرد و افزود: تهیه پیوست رسانه ای برای نظام بانکی از یک سو و تهیه پیوست رسانه ای دیگری برای تک تک بانکها با توجه به شرایط خاص هر بانک ضروری است تا جایگاه هر بانک در این عرصه به وضوح مشخص شود.


وی پاسخگویی سریع در برخی موضوعات مطروحه در رسانه ها را لازمه عملکرد روابط عمومی های بانکها دانست و گفت: ظرفیت قوی موجود در کمیسیون روابط عمومی بانک ها ایجاب می کند در برخی موارد به سرعت وارد عمل شده و پاسخ شایسته ارائه شود چرا که اگر این امر مشمول مرور زمان شود، سیستم بانکی به ناحق صدمه می بیند.


دکترصالح آبادی با اشاره به تصریح اساسنامه بانک توسعه صادرات مبنی بر ارائه مشاوره به صادرکنندگان و دریافت بازخورد از آنان گفت: از این رو پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز از سوی بانک توسعه صادرات تاسیس شد تا در حوزه صادرات، واردات و فرهنگ سازی موضوعات مرتبط با تجارت بین الملل فعال باشد.


وی ضمن ابراز خرسندی از تاسیس شبکه ایبنا بعنوان یکی از اقدامات خوب حوزه نظام بانکی پیشنهاد داد تا از این ظرفیت برای معرفی توانمندیهای موجود توسط روابط عمومی ها استفاده شود.


رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات، خواستار اجرای کارهای مشترک، یکپارچه و هماهنگ بین بانکها شد و گفت: اگر در کنار اعلام خبر هرپروژه، نام بانک تامین مالی کننده آن نیز بیاید، این مهم برای مردم در بلندمدت جا می افتد که بانکها چه خدمات قابل توجهی به توسعه کشور می کنند.

در این دیدار کریمی مدیرروابط عمومی بانک مرکزی گفت: ضرورت ایجاب می کند ساختارها و زیرساختهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در نظام بانکی فراهم شود و یا ارتقا یابد.


خاطر نشان می شود، دکتر حسین امامی رییس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک توسعه صادرات ایران، پیش از این با آرای مدیران روابط عمومی بانکهای دولتی به عنوان دبیر کمیسیون روابط عمومی های بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی انتخاب شده است.


در این جلسه مدیران روابط عمومی بانک های ملی ، سپه ، مسکن ، تجارت، رفاه ، پست بانک و قرض الحسنه مهر ایران به ایراد سخن پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد