درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 11:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28705صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 13:09
برگزاری نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل
مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی روز سه شنبه 24 اسفند با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت، رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و کارکنان حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن اثرگذار خواندن فعالیت های روابط عمومی در معرفی خدمات ، فعالیت ها و اقدامات بانک کشاورزی ، بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریان این بانک، کارکنان روابط عمومی در سطح کشور را نیروهایی متخصص ، مجرب و خلاق دانست و از آن ها قدردانی کرد.

وی همچنین سال جدید و تقارن آن با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت و بانوان بانک کشاورزی را به پیروی از منش و سیره آن حضرت فراخواند.

این گزارش می افزاید مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت در این نشست، روابط عمومی را پیشانی بانک دانست وخدمت در این بخش را آمیخته با فعالیت شبانه روزی ، قائم به واکنش سریع و خدمتی عاشقانه همراه با نوآوری و نبوغ عنوان کرد .

وی در ادامه، خود ارزیابی و انتقاد پذیری را از جمله راهکارهای موثر برای بهبود خدمت رسانی و افزایش اثرگذاری فعالیت های این بخش برشمرد و از کارکنان روابط عمومی خواست تا همچون گذشته، منش و رفتاری در خور جایگاه یک الگو ارائه دهند.

زحمتکش در پایان سخنان خود ضمن آرزوی توفیق ، همدلی و تلاش بیشتر ، میلاد حضرت فاطمه (س) ، روز زن و عید نوروز را تبریک گفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد