درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 22:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 292صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 14:46
اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره انتشارات روابط عمومی
هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
  

دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، 30 اردیبهشت‌ماه را آخرین مهلت برای ارسال مقالات به این جشنواره اعلام کرد. این جشنواره 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مهدی باقریان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار شده، درباره بخش‌های اصلی جشنواره گفت: «انتخاب نشریه داخلی برتر» یکی از این بخش‌هاست که در این بخش آثار ارسالی در 8 شاخه ـ سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه و صفحه‌آرایی ـ مورد ارزیابی قرار می گیرد.
باقریان اعلام کرد: در سال آینده نیز «طرح روی جلد» به این بخش اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: در بخش «انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی»، زیرشاخه‌های کتاب، بروشور،‌ پوستر و ویژه‌نامه قرار گرفته است.
باقریان همچنین با اشاره به «انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی» به عنوان یکی از بخش‌های دیگر این جشنواره گفت: این بخش برای نخستین بار در این جشنواره مطرح شده و یکی از ویژگی‌های متفاوت این دوره از جشنواره است.
وی اضافه کرد: این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین طرح کاربردی و برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات انجام داده باشند و مستندات لازم را ارایه کنند، اهدا می‌شود.
دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ادامه به بخش‌های دیگر این جشنواره اشاره کرد و گفت: انتخاب سامانه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیکی برتر و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود.
باقریان ضمن تاکید بر انتخاب بخش‌های مختلف این جشنواره در دو بخش تهران و استان‌ها گفت: امکانات در شهرستان‌ها با امکانات موجود در تهران برابری نمی‌کند و به همین دلیل ما در هر بخش اصلی جشنواره در دو قسمت تهران و شهرستان موارد برتر را انتخاب می‌کنیم.
وی در پایان سخنان خود از چاپ مقالات برتر در قالب کتاب خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 اردیبهشت جاری فرصت دارند تا مستندات و کاربرگ شرکت در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را به نشانی دبیرخانه اجرایی ارسال کنند و یا با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.
هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد