درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1396 - 18:15
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری «شارا»، متن این پیام به شرح زیر است:
امروزه، نقش مهم و اثرگذار روابط‌عمومی بر مناسبات اجتماعی و تعاملات جامعه و سازمان‌ها بر همگان روشن است.


ارتباطات و روابط عمومی، نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی بتواند ظهور و بروز خود را در بین مخاطبان پررنگ‌تر کند.


بر این مبنا تمامی فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … جویای روابط‌عمومی‌هایی هستند که آنان را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط‌مشی‌های مرتبط با آینده یاری دهند.


شناخت مخاطب و شیوه‌های برقراری ارتباط با وی از مهم‌ترین نکاتی است که نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. علاوه بر این، رشد نظام اطلاع‌رسانی از عناصر اصلی توسعه در جوامع به شمار می‌رود. در این میان نقش عمده‌ای که روابط‌عمومی‌ها به عنوان مجریان این امر بر عهده دارند، حائز اهمیت است.


امید آنکه با یاری گرفتن از خداوند متعال و با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی به موفقیت‌های روزافزون دست یابیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد