درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30249صفحه نخست » جمعه، 9 تیر 1396 - 08:55
ماهنامه عصر تراکنش اولین نشریه چاپی فین‌تکِ ایران منتشر شد
اولین شماره از ماهنامه چاپی «عصر تراکنش» منتشر شد. ماهنامه عصر تراکنش به مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا قربانی نخستین نشریه چاپی است که در حوزه فین‌تک ایران منتشر می‌شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین شماره از ماهنامه چاپی «عصر تراکنش» منتشر شد. ماهنامه عصر تراکنش به مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا قربانی نخستین نشریه چاپی است که در حوزه فین‌تک ایران منتشر می‌شود و به‌طور خاص به مهم‌ترین روندها و رویدادهای مرتبط با فناوری‌های مالی در ایران می‌پردازد؛ عصر تراکنش علاوه بر ایران نیم‌نگاهی نیز به این حوزه و مسائل مرتبط به آن در جهان دارد.

«چرا عصر تراکنش» عنوان سرمقاله این نشریه است که در آن دلایل انتشار و رویکرد کلی انتشار نشریه‌ای در حوزه فین‌تک بیان‌شده است. در بخشی از سرمقاله که به قلم سردبیر نوشته‌شده، آمده است:

«بالاخره رسیدیم به نقطه‌ای که می‌توانیم اولین شماره نشریه عصر تراکنش را منتشر کنیم. مأموریت این نشریه در راستای مأموریت راه پرداخت است؛ کمی عمیق‌تر و تحلیلی‌تر. عصر تراکنش امتداد راه پرداخت است در دنیای فیزیکی. گفتیم کمی تحلیلی‌تر از راه پرداخت؛ به همین دلیل در کل نشریه حتی یک مصاحبه پرسش و پاسخی هم وجود ندارد. این نشریه‌ای است که می‌خواهد صدای فین‌تک ایران باشد. می‌خواهیم به گوش دولتمردان، حاکمان، سیاست‌گذاران، سیاستمداران، اقتصاددان‌ها، دانشگاهی‌ها، تأثیرگذاران، کارآفرین‌ها، بانکدارها، نوآورها و همه و همه این پیام را برسانیم که دنیای فناوری در حال تغییر دادن همه آن چیزهایی است که تا امروز به آن‌ها عادت کرده بودیم.

در این مسیر تعریفی ساده از فین‌تک داریم:

کاربرد نوآورانه فناوری برای ارائه خدمات مالی. این تعریف ما دامنه وسیعی از کسب‌وکارها را در برمی‌گیرد.»
 

همچنین در شماره اول ماهنامه «عصر تراکنش» این مطالب به چشم می‌خورد: «مهم‌ترین چالش‌های فین‌تک ایران در سال ۱۳۹۶»، گفتگو با سیدولی‌اله فاطمی اردکانی بنیان‌گذار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران درزمینه" فناوری‌های بانکداری و پرداخت با عنوان «در جستجوی ریشه‌های تولید نرم‌افزار بانکی ایرانی»، «تحلیل فرم و محتوای گزارش اقتصادی شاپرک»، «معرفی ۵۰ استارت‌آپ فین‌تک به انتخاب فوربس»، «چگونه اینترنت اشیا بانکداری را متحول خواهد کرد»، «افسانه‌ها و واقعیت‌ها درباره فین‌تک»، «پی‌پل مافیا چگونه به وجود آمد»، «چرا نسل میلنیال فین‌تک را دوست دارند» و ده‌ها مطلب و گزارش دیگر.

نویسندگان، مترجمان و کارشناسانی که در این شماره «عصر تراکنش» همکاری داشته‌اند، عبارت‌اند از: رسول قربانی، محدثه دهباشی، مینا حاجی، هومن رضوی، مهدی عبادی، افسانه آتش‌افروز، آزاده تیموریان، مجید نوری و اسد صفری.

قاسم سرافرازی دبیر تحریریه این ماهنامه است و سید علیرضا میرزا مصطفی مدیریت هنری ماهنامه را بر عهده داشته است. مسئولیت ویراستاری ماهنامه نیز با حسین محمدیانی است. دبیر عکس هم علی بیات است.

ماهنامه «عصر تراکنش» در ۱۱۶ صفحه رنگی با کاغذ گلاسه به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان ابتدای هرماه در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های معتبر و بسترهای فروش آنلاین نشریات ازجمله «جار» توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اشتراک این ماهنامه در سراسر کشور، می‌توانند با شماره ۴۴۳۶۳۷۲۶ تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد