درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 02:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30518صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 10:24
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی: روابط عمومی ها ویترین دستگاه های اجرایی هستند
“غفور اصغر رضایی” که در چهارمین نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی سخن می گفت، افزود: مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دستگاه های اجرایی نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- “غفور اصغر رضایی” که در چهارمین نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی سخن می گفت، افزود: مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دستگاه های اجرایی نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار دارند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: امروزه نگاه های مدرن تر و شفاف تری نسبت به مفهوم روابط عمومی ایجاد شده و اکنون رسمی ترین مواضع و سیاستهای دستگاه از طریق روابط عمومی انعکاس می یابد.

رضایی به نقش مهم روابط عمومی در داخل دستگاه اجرایی اشاره کرد و اذعان داشت : روابط عمومی هر سازمان با داشتن اطلاعات دقیق و آشنایی کامل از ماموریتهای درون سازمانی خود باید بتواند هدایت کننده و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

وی یکی دیگر از کارکردهای مهم روابط عمومی در دستگاه های اجرایی را گسترش تعامل دستگاه ها با رسانه ها خواند و خاطر نشان کرد: رسانه ها آیینه تمام نمای جامعه بوده و در اطلاع رسانی از تمامی موضوعات نقش موثری دارند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه وجود شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را ارزشمند خواند و اذعان داشت: حضور نماینده بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در جمع هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای این بانک غنیمتی ارزشمند است که ضمن اعلام آمادگی همکاری با این شورا امیدواریم زمینه اعتلای بیش از پیش جایگاه روابط عمومی ها در استان فراهم شود.

جواد آهنگری مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز با تقدیر از تعامل سازنده مدیریت شعب بانک توسعه تعاون با روابط عمومی گفت: مدیران ارتباط گستر را می توان در زمره مدیران موفق استان خواند با به عبارتی دیگر مدیرانی که موفق هستند بی تردید ارتباط گستر نیز هستند.

وی ضمن تقدیر از میزبانی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برای برگزاری چهارمین نشست هیات رئیسه این شورا در سال جاری گفت: شورای هماهنگی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در استان ها تشکیل شده و در طول سال های گذشته علاوه بر برگزاری دوره های مختلف آموزشی، جشنواره های روابط عمومی را نیز برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری ارزشمند مدیر محترم شعب بانک توسعه تعاون با مدیر روابط عمومی این دستگاه اجرایی نشان از درک عمیق ایشان از جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد که امیدواریم سایر مدیران نیز چنین نگرشی نسبت به جایگاه والا و اثرگذار روابط عمومی در دستگاه های اجرایی داشته باشند.

این گزارش می افزاید، امیر کریم زاد شریفی کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در این نشست با بیان اینکه نگرش مدیران بانک توسعه تعاون چه در سطح استانی و چه در سطح ملی ارزشمند و نمونه است، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان نخستین و تنها بانک دولتی بعد از انقلاب در طول مدت هشت سال و اندی گذشته که از عمرش می گذرد نگرشی متفاوت به مقوله روابط عمومی داشته تا جایی که برگزاری دوره های آموزشی تخصصی همچنین زمینه سازی برای حضور کارشناسان روابط عمومی سطح کشور در نشست ها، کنفرانس ها و سمپوزیوم های روابط عمومی همواره در اولویت قرار داشته است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور گفت: این بانک توسعه ای همواره تلاش داشته است تا زمینه ایجاد فرصت های مختلف برای شرکت های تعاونی فراهم نماید چرا که بر اساس اساسنامه بانک توسعه تعاون، ۷۰ درصد خدمات این بانک می بایست در اختیار شرکت های تعاونی قرار گیرد.

کریم زاد شریفی افزود: بخش تعاون به عنوان یکی از سه بال اقتصاد ایران با وجود اینکه همواره مظلوم واقع شده ولی تلاش کرده است که نقشی پر تلالو در اقتصاد کشور ایفا کند و در این میان بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور همواره در کنار تعاونی ها بوده است.

وی در ادامه به نقش برجسته شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ایجاد همگرایی بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: این فرصت پیش آمده باید مغتنم شمرده شود چرا که نگرش عمیق مدیریت ارشد فعلی استان به مقوله روابط عمومی و اطلاع رسانی نشان از درک والایشان از نگاه تخصصی به پاسخگویی و ایجاد پل های ارتباطی دستگاه های اجرایی با مردم و ارباب رجوع دارد.

این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه مصوبات جلسه گذشته بررسی شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه های خود پیرامون مباحث جاری در حوزه روابط عمومی پرداختند.ر

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد