درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3062صفحه نخست » گزارشچهارشنبه، 18 اردیبهشت 1392 - 00:01
غفلت روابط عمومی های البرز
به رغم تلاش های مدیران روابط عمومی برخی دستگاه های البرز در به کارگیری ابزارهای دیجیتال اما، این بخش حساس در ارگان ها هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته
  

 

 به عقیده کارشناسان حوزه روابط عمومی، به رغم تلاشهای مدیران روابط عمومی برخی دستگاه های استان البرز در به کارگیری ابزارهای دیجیتال عصر نوین اما، این بخش حساس در ارگانها هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته و برای خروج از خمودگی به تکانی اساسی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشستی با حضور مدیران روابط عمومی ادارات حوزه دستگاه قضای استان، روابط عمومی استانداری البرز، نمایندگانی از برخی از شرکتهای خصوصی و جمعی از اصحاب رسانه با هدف رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای "همت حیات بخش" تهیه شده توسط روابط عمومی اداره کل زندانهای استان البرز و هم اندیشی و تعامل بین دستگاهی روابط عمومی ها ظهر امروز دوشنبه در محل اداره کل زندانها در کرج برگزار شد.
در این نشست که طی آن به بررسی ای اجمالی از جایگاه روابط عمومی ها و نقش آن در عصر دیجیتال پرداخته شد، مدیرکل زندانهای استان البرز با اشاره به سرعت نشر اخبار و اطلاعات و دسترسی مخاطب به اطلاعات اذعان داشت: در دوره کنونی جز همگام شدن با روند رو به رشد دنیا در انعکاس اخبار نمی توان در حوزه روابط عمومی رفتار دیگری داشت.
سید ابوالقاسم علوی با ارائه تعریفی از زندان که مکانی برای نگهداری افرادی است که به دلایل گوناگون قانون را رعایت نکرده اند، یادآور شد: دلایل متفاوتی از جمله خانواده، شرایط اقتصادی و غیره زمینه ساز بروز بزه است و با توجه به اینکه هم اکنون جمعیت کیفری متناسب با تعداد زندانها نیست طرح جایگزین حبس برای کاهش این جمعیت در دستور کار مجلس شورای اسلامی و دولت قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: مددجو به عنوان شهروندی از این اجتماع از حقوقی همچون حقوق سایر افراد برخوردار است و سازمان زندانها به عنوان متولی نگهداری این افراد، عهده دار فراهم کردن نیازهای جنبی مددجویان است.
علوی با اشاره به تولید نرم افزار "همت حیات بخش" گفت: در این نرم افزار سعی شده گزارشی جامع از اقدامات و اطلاعات مورد نیاز مخاطب کارشناس و مسئول در حوزه زندانها و مددجویان با هدف دسترسی آسان این افراد به اطلاعات بخشهای مورد نیازشان از جمله وضعیت اشتغال، بهداشت و روان، فعالیت ستاد دیه و.... ارائه شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل زندانهای استان نیز با برشمردن سه نکته در خصوص روابط عمومی ها اظهار داشت: خلاقیت روابط عمومی بدون حمایت و درک درست مجموعه بالادستی اش خروجی مثبتی نخواهد داشت.

 

روابط عمومی ها خود معرف خود باشند
نجف نیا ضمن تاکید بر ضرورت هم اندیشی و هماهنگی بین روابط عمومی های مرتبط با دادگستری و زندانها، شناسایی و استفاده از ظرفیت بهینه روابط عمومی ها را از وظایف این بخش دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها خود باید نسبت به معرفی و شناسایی توانمندیهایشان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند نشریه الکترونیک، ایمیل و.... در روابط عمومی های ما مغفول مانده است.

 

اهمیت ورود به عصر دیجیتال برای روابط عمومی ها درک نشده
رئیس روابط عمومی استانداری البرز در ادامه این نشست با بیان اینکه عصر سنتی کار کردن روابط عمومی ها سپری شده و ورود به عرصه فناوریهای نو و نوین بسیار اثرگذار، مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: بسیاری از روابط عمومی ها این عرصه را شناخته و ورود کرده اند ولی اهمیت آن چندان درک نشده است.
ابراهیم کردلو با بیان اینکه در استان البرز نیز شاهد گرایش روابط عمومی ها به شیوه جدید اطلاع رسانی هستیم، شاهد آن را نرم افزار چند رسانه ای اداره کل زندانها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی اداره کل زندانها مجموعه ای ویژه و پرتلاش است که عملکرد موفقی داشته است.
وی در عین حال عملکرد مجموعه روابط عمومی های استان را نیازمند تکان اساسی دانست و تصریح کرد: این بخش در البرز باید از حالت خمودگی و رخوت خارج شود.
کردلو با اشاره به اینکه نخستین بخش مورد توجه هر ارگانی، بخش روابط عمومی است، خواستار توجه ویژه فعالان این بخش برای بهبود کیفیت عملکرد شد.
وی مدیریت بحران و ورود به موقع برای حل مسئله را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و بر آن تاکید کرد.

رئیس روابط عمومی استانداری البرز همچنین با اعلام خبر تجلیل از روابط عمومی های برتر استان در روز جهانی ارتباطات، از تشکیل کمیته ای متشکل از روابط عمومی های حوزه های مختلف با هدف هم فکری و بهبود عملکرد روابط عمومی استان خبر داد.
کارشناس روابط عمومی سازمان زندانهای کشور نیز در این نشست اطلاع رسانی در زندانها را متفاوت از سایر حوزه ها توصیف کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی در این حیطه نیازمند دقت در انتخاب و گزینش اخبار است؛ زیرا به علت محدودیتهای موجود و حفظ حرمت مددجو نمی توان همه اخبار را منعکس کرد.
برومند ارتقای نظام زندانبانی و مدیریت را در حوزه روابط عمومی زندانها مورد تاکید قرار داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد