درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30828صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 15:06
با حضور دکتر فرهادی و دکتر حسین زاده؛ تفاهمنامه همکاری بین وزارت علوم و بانک ملی ایران امضا شد
تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و وزارت علوم با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به امضا رسید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و وزارت علوم با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به امضا رسید.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرهادی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: یکی از دغدغه های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاه ها، بهبود معیشت کارکنان آنها و توسعه فضاهای آموزشی است که می توان با استفاده از پتانسیل خوب بانک ملی ایران به آن پرداخت.


وی افزود: با امضای این تفاهمنامه بانک ملی ایران برای حمایت از هیات علمی دانشگاه ها وکارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میدان عمل آمده که این اقدام در خور تقدیر است.


در ادامه این مراسم، محمد رضا حسین زاده نیز گفت: بانک ملی ایران در همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دیدگاه درآمدی ندارد و بیش از هر چیز به دنبال حمایت از جامعه دانشگاهی، هیات های علمی و کارکنان آن است.


وی افزود: بانک ملی ایران متعلق به آحاد مردم کشور است و با این نگاه ما در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کارکنان آن قرار گرفته ایم. امیدواریم امضای این قرارداد به گسترش همکاری های این بانک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منجر شود.


حسین زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سه دهه گذشته همکاری گسترده ای در ساخت فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی داشته و بیشتر ساختمان های این دانشگاه با تسهیلات بانک ملی ایران ساخته شده است.این تجربه موفق می تواند در مورد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسعه فضاهای دانشگاهی آن تکرار شود.


لازم به ذکر است بر اساس این تفاهمنامه اعضای هیات علمی و کارکنان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و زیر مجموعه های این وزارتخانه، پارک‌های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان می توانند از خدمات بانک ملی ایران استفاده کنند.این تفاهمنامه با همت اداره کل بازاریابی و امور مشتریان این بانک حاصل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد