درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30952صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:43
برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شبکه بانک صادرات ایران
نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شبکه بانک صادرات ایران با نگاهی به «نقش روابط عمومی در تحقق اهداف نقشه راه استراتژیک بانک» با حضور دکتر تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل و نایب ‌رئیس هیأت ‌مدیره، دکتر لشکر بلوکی عضو هیأت مدیره و جمعی از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی این بانک در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شبکه بانک صادرات ایران با نگاهی به «نقش روابط عمومی در تحقق اهداف نقشه راه استراتژیک بانک» با حضور دکتر تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل و نایب ‌رئیس هیأت ‌مدیره، دکتر لشکر بلوکی عضو هیأت مدیره و جمعی از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی این بانک در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

دکتر تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره در همایش مذکور به توانمندی‌های این بانک اشاره کرد و گفت: بانک صادرات ایران به لحاظ گستردگی شعب داخلی و خارجی، توانمندی و تخصص کارکنان، اعتبار و قدمت بالا و برخورداری از مشتریان بزرگ و وفادار، انصافاً حائز جایگاه منحصر به فردی در سیستم بانکی کشور است.


وی ادامه داد: بانک صادرات ایران با پشتوانه اعتماد آحاد مردم ایران و پشتکار یکایک کارکنان صدیق و زحمتکش خود و به رغم همه فراز و نشیب‌ها، مسیر رو به پیشرفت و اعتلای خود را با شتاب و عزمی جزم ادامه می‌دهد و با برنامه‌های تحولی که در دست اقدام دارد، آینده‌ای بسیار روشن را پیش روی خود نظاره‌گر خواهد بود.


وی با تأکید بر اینکه ارتباط مثبت و تعامل‌گرا با رسانه‌ها، راهکار برون‌رفت از تنگناها به حساب می‌آید، یادآور شد: طی سال‌های اخیر شاهد تحولات و تغییرات چشمگیر در زمینه بهره‌مندی از ابزار و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بوده‌ایم فلذا باید با استفاده مناسب از ابزار نوین و فناوری‌های روزآمد، درصدد برقراری ارتباط مؤثر و اثرگذار با مخاطبان برآئیم و از آن غفلت نورزیم.


دکتر لشکر بلوکی عضو هیأت مدیره بانک نیز در این مراسم به نقش بی‌بدیل بانک صادرات ایران در اجرا و تأمین اعتبار طرح‌های مختلف تولیدی، اشتغال‌زا، عمرانی و صنعتی در اقصی نقاط کشور اشاره و تأکید کرد: بی‌شک باید اذعان داشت که کمتر پروژه‌ مهم و اثرگذاری در کشور وجود دارد که بدون مشارکت بانک صادرات ایران راه‌اندازی شده باشد که این امر بیانگر نقش مهم بانک صادرات ایران در توسعه و آبادانی میهن عزیز اسلامی، به حساب می آید.


وی در ادامه سخنانش به اولویت‌های آتی بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: براساس نقشه راه تدوین‌شده، باید از حجم دارایی‌های منجمد بانک طی چهار سال آینده تا حجم قابل توجهی بکاهیم و از طرفی نسبت به جذب منابع ارزان‌قیمت، ارتقای درآمدهای مشاع و غیرمشاع، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، رشد بازده دارایی‌ها و کاهش هزینه‌های جاری، کوشا باشیم.


دکتر لشکربلوکی یادآور شد: راه‌اندازی و خدمات‌دهی سوپرمارکت مالی در بانک صادرات در زمینه تحقق اهداف مقرر، بسیار مؤثر و راهگشاخواهد بود.


عضو هیأت مدیره بانک ادامه داد: شعب بانک صادرات با تبدیل به سوپرمارکت‌های مالی، علاوه بر ارائه خدمات مرسوم و متعارف بانکی، در زمینه بیمه مشتریان، ارائه خدمات گردشگری، خرید و فروش سهام بورسی، سرمایه گذاری و مشاوره مالی نیز فعال خواهند بود و بر این اساس شعب بانک صادرات ایران از اختیارات کافی و سطح نامحدودی از خدمات برخوردار خواهند بود و به اصطلاح چندمحصولی خواهد شد.


دکتر لشکر بلوکی ویژگی‌های بارز کارگزاران روابط عمومی را نیز برشمرد و خاطرنشان ساخت: دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌های ابلاغی در روابط عمومی، مستلزم برخورداری از حسن‌خلق، خلاقیت، روزآمدی، تخصص و ژرف‌اندیشی، داشتن تعاملات دوسویه و مستمر با مشتریان و مخاطبان سازمانی است.


گفتنی است در پایان این مراسم، مسئولان روابط عمومی بانک صادرات ایران هم‌پیمان شدند که در تحقق اهداف سازمانی از هیچ کوششی فروگذار نکنند.


لازم به ذکر است در این مراسم آقایان دکتر کاظمی دینان و دکتر ناصحی فر، از اساتید علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی، پیرامون وظایف و مسئولیت‌های حرفه‌ای روابط عمومی سخنرانی‌های مبسوطی را بیان نمودند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد