درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30971صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 13:26
یادداشت/ روان سازی صدور انواع ضمانتنامه در بانک ملی ایران در پسا برجام*
اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و بخش های مختلف آن برای تامین حساب در گردش و منابع پروژه های خود به بانک ها وابسته هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و بخش های مختلف آن برای تامین حساب در گردش و منابع پروژه های خود به بانک ها وابسته هستند.


این در حالی است که امکان پرداخت تسهیلات بانک ها نامحدود نیست و مشکلات منابع آن ها موجب شده است تا بانک ها نتوانند به تقاضای همه بخش ها پاسخ دهند. از این رو ضرورت دارد تا روش های دیگری جایگزین تسهیلات ریالی شود.


با تلاش های صورت گرفته توسط دولت محترم در عرصه دیپلماسی و روابط گسترده با کشورهای دیگر، بستر مناسبی برای تعاملات اقتصادی با آن ها به وجود آمده است. نظام بانکی کشور می تواند با استفاده از این فرصت، شرایط مناسبی را برای تعامل با اقتصاد جهانی فراهم آورد.


به این منظور بانک ها نیاز به روابط کارگزاری گسترده ای در سطح بین الملل دارند. اگر این روابط گسترش پیدا کنند به راحتی می توان از منابع بانک های خارجی در قالب تسهیلات فاینانس، ری فاینانس و اعتبارات اسنادی مدت دار برای پاسخ مناسب به تقاضای تسهیلات و تامین مالی پروژه ها استفاده کرد و فشار موجود را از روی بخش ریالی بانک ها برداشت.


روابط کارگزاری بانک ملی ایران در دوران تحریم محدود بود، اما بعد از توافق برجام، شبکه کارگزاری خوبی برای فعالیت بین المللی این بانک به وجود آمد.


این بانک توانست در دوران پس از برجام با کارگزاری های طرف قرارداد خود تبادل ضمانتنامه کند. با این روند، حجم صدور ضمانتنامه های صادره بسیار متفاوت از زمان تحریم شد و تغییرات مهمی در این زمینه رخ داد.


در حال حاضر بانک ملی ایران با 140 کارگزاری از 30 کشور دنیا ارتباط دارد و در حال مذاکره با 180 بانک خارجی دیگر برای برقراری روابط کارگزاری است.


در شرایط پس از رفع تحریم ها، بانک ملی ایران تلاش کرده است تا با روان سازی صدور ضمانتنامه ها، زمینه مساعدی برای بهره جستن فعالان اقتصادی از فرصت های اقتصاد جهانی فراهم آورد.

*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد