درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31122صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:00
چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟
استوارت بروس - چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ نا مطمئن هستند؟ مشکوک هستند؟ حقیقت این است که، و این حقیقت کثیفی است، که برخی از افرادی که نام خود را افراد روابط عمومی می گذارند چیزی از این نوع نیستند. آن ها فقط تبلیغات چی هایی هستند که کارشان تبلیغ و پروپاگانداست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی همیشه بر روابط متکی است. هیچ چیز تغییر نکرده است، مگر این که شاید شغل های ما باید از لحاظ تئوری راحت تر شده باشند، چرا که اکنون ابزارهایی داریم که کار گوش دادن و حفظ روابط دو طرفه را راحت تر کرده است.


پس چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ نا مطمئن هستند؟ مشکوک هستند؟ حقیقت این است که، و این حقیقت کثیفی است، که برخی از افرادی که نام خود را افراد روابط عمومی می گذارند چیزی از این نوع نیستند. آن ها فقط تبلیغات چی هایی هستند که کارشان تبلیغ و پروپاگانداست.


متخصصان واقعی روابط عمومی، رسانه های اجتماعی را در آغوش می گیرند (از آن ها استقبال می کنند) چرا که ما تخصص و تجربه استفاده بهتر و بیشتر از آن را داریم. اگر شما هنوز متقاعد نشده اید، فقط من این را نمی گویم. بلکه سر مارتین سورل، رئیس WPP می گوید: "در این دوران دیجیتال، روابط عمومی به دارای مزیت هایی است."

 

دنی راجرز در مصاحبه مارتین با PRWeek، از او سوال کرد آیا این خطر وجود داشت که رشد رسانه های اجتماعی به این معنی باشد که توسط آژانس های تبلیغاتی پذیرفته شود و زیرمجموعه ای از آن شود. سورل این گونه فکر نمی کند: "آژانس های تبلیغاتی می گویند که می توانند این کار را انجام دهند، اما آن ها نمی توانند."


پل هولمز از The Holmes Report این قیاس شگفت انگیز را در رابطه با روابط عمومی دارد که می تواند در یافتن داستان های حقیقی عالی باشد، اما ما به اندازه کافی خوب نیستیم که به آن ها بگوئیم، مادامی که تبلیغات فقط داستان را می سازند، اما این کار واقعا و حقیقتا خوب است. مردم امروز حقیقت و اعتبار می خواهند. تبلیغات نمی تواند این کار را انجام دهد. هیچ وقت.


بنابراین امروز، تاکید من روی مکانیسم ها و پلت فرم های رسانه های اجتماعی نیست. نمی خواهم پیش بینی کنم که ویسپر، توییتر بعدی است یا اسنپ چت، فیسبوک بعدی.


مشخص شده است که رسانه های اجتماعی مهم هستند و اینکه این مسئله درباره به مردم و رفتار انسان است و نه اسباب بازی جدید براق بعدی.


همه ما هم اکنون باید بدانیم که اگر شما شروع به اجتماعی کردن کسب و کار خود نکنید، در نهایت شما کسب و کاری نخواهید داشت.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد