درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 13:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31143صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 12:37
89 سالگی
تصویب مشارکت بانک ملی ایران در 23 پروژه بزرگ
بانک ملی ایران طی یک سال منتهی به مرداد ماه سال جاری، مشارکت در تامین مالی اجرای 23 پروژه بزرگ گردشگری، صنعتی و خدماتی را مصوب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جمع اعتبار مصوب برای این منظور در بخش ریالی بیش از 4 هزار و 487 میلیارد ریال بوده است.

در بخش ارزی نیز 364 میلیون ‌دلار تسهیلات در چارچوب قرارداد عاملیت بانک با صندوق توسعه ملی مصوب شده است.

بر این اساس، در حوزه گردشگری، استان های خراسان رضوی، گلستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و مازندران از تسهیلات بانک بهره‌مند می‌شوند.

استان‌های هرمزگان و سمنان در بخش خدمات و استان‌های اصفهان، بوشهر، سمنان، البرز، تهران، هرمزگان، زنجان، همدان، کرمان و گیلان نیز از تسهیلات موصوف در بخش صنعت استفاده می‌کنند.

احداث و تکمیل ساختمان‌های اقامتی، تفریحی و توریستی و هتل در حوزه گردشگری، ارائه خدمات سوخت‌رسانی دریایی و مجتمع پلی کلینیک در حوزه خدمات، مشارکت در تولید کود آلی از زباله، احداث کارخانه کنسروسازی، ریسندگی و بافندگی فرش، احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک گازی، تولید و ذخیره سازی فرآورده های نفتی، تولید بطری شیشه ای و تولید اوره و آمونیاک در حوزه صنعت از طرح‌هایی است که بانک ملی ایران مشارکت در آنها را مصوب کرده است.

سهم مشارکت بانک در این پروژه ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه و به شرط این که متقاضی نیز سهم مشارکت خود را بر اساس قرارداد هزینه کند، پرداخت خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد