درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31238صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 20 شهریور 1396 - 13:06
89 سالگی/ بانک ملی ایران چگونه بانک ملی ایران شد؟*
بانک ملی ایران تحقق آرزوی دیرینه ایرانیان برای داشتن بانکی ملی و وطنی است. ابتدا زمزمه تشکیل این بانک توسط حاج امین الضرب،تاجر پیشرو عصر ناصری آغاز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران تحقق آرزوی دیرینه ایرانیان برای داشتن بانکی ملی و وطنی است. ابتدا زمزمه تشکیل این بانک توسط حاج امین الضرب،تاجر پیشرو عصر ناصری آغاز شد.

 

با شروع انقلاب مشروطه مبارزان دل خسته از عملکرد بانک انگلیسی شاهی در ایران،علم تاسیس بانک ملی ایران را بر سر دست گرفتند که در این میان باید از تجاری چون ارباب جمشید و معین التجار نام برد.با تشکیل مجلس شورای ملی، استقراض از بانک های خارجی در دستور کار قرار گرفت و با استقبال گسترده آحاد مردم رو به رو شد، چنانکه تجار ایرانی و پارسیان مقیم هند به میدان آمدند و حتی زنان خانه دار النگوها و جواهرات خود را برای تامین سرمایه این بانک فروختند.این پیشینه تاریخی،سرمایه ای بزرگ برای این بانک محسوب می شود.

به گزارش شارا، این بانک همواره در عرصه های مختلف اقتصادی کشور حضور داشته است.در سال های بعد از جنگ، بانک ملی ایران نقش مهمی در بازسازی آثار بر جا مانده از ویرانی ها بر عهده گرفت و با ارائه تسهیلات و پشتیبانی مالی توانست در بازسازی اقتصادی کشور،کمک شایانی را ارائه دهد.

اعتقاد و باور بانک ملی ایران به حمایت از توسعه اقتصادی موجب شده است تا دوشادوش سایر بخش های کشور برای آبادانی ایران عزیز گام بردارد.

بسیاری از پروژه های بزرگ اقتصادی ،دانشگاهی و فرهنگی با تسهیلات بانک ملی ایران ساخته شده اند.

همچنین برخوردار بودن از روابط کارگزاری گسترده در سطح جهان این امکان را فراهم آورده است که بانک ملی ایران به عنوان پشتیبان اصلی بخش صادرات و واردات کشور عمل کند و زمینه ساز ورود سرمایه های خارجی به کشور باشد.

علاوه بر این بانک ملی ایران با اعتقاد به نقش حمایت های اجتماعی خود تلاش کرده است تا امکانات خود را برای حمایت از فرهنگ،هنر،آموزش ،بهداشت و...اختصاص دهد.در این راستا این بانک حامی دانشگاهیان و فرهنگ دوستان بوده و حمایت های شایانی را از آن ها به عمل آورده است.همچنین حمایت از محرومین و اقشار آسیب پذیر از اصول خدشه ناپذیر این بانک در همه ادوار بوده است.

یکی از برنامه های راهبردی بانک ملی ایران حمایت از بخش تولید و اشتغال است.در این راستا، این بانک با ارائه تسهیلات گسترده به بخش تولید و متناسب با اهداف دولت محترم توانسته است بخش های مهم تولید کشور از صنایع بزرگ تا کوچک و متوسط را پشتیبانی کند.

بانک ملی ایران از پیشرو ترین امکانات بانکی برخوردار است و توانسته همراستا با بانکداری نوین جهانی،جدیدترین محصولات و خدمات بانکی را با استفاده از امکانات فضای مجازی و اینترنتی به مشتریان خود ارائه دهد.

20 شهریور ماه، سالروز تاسیس این بانک که از افتخارات کشور است،بر عموم هموطنان و ملت فهیم ایران مبارک باد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد