درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31311صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 12:37
پرداخت 5760 میلیارد ریال تسهیلات خروج از بحران تنها در پنج استان از سوی بانک ملی ایران
تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در طول چهار سال دولت تدبیر و امید صدها بنگاه اقتصادی را از خطر ورشکستگی نجات داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در طول چهار سال دولت تدبیر و امید صدها بنگاه اقتصادی را از خطر ورشکستگی نجات داده است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بنگاه ها که در سراسر کشور فعالیت داشته اند، پس از بروز مشکلات اقتصادی گاه تا مرز انحلال پیش رفتند، اما به کمک بانک ملی ایران، اکنون شرایطی برای آنها ایجاد شده که نه تنها به فعالیت خود ادامه می دهند، بلکه به دنبال توسعه فعالیت های خود نیز هستند.

تنها در پنج استان مازندران، کرمان، سمنان، کردستان و لرستان طی این مدت بیش از 5760 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است.

از مرداد ماه سال 1392 تا مرداد ماه سال جاری در استان لرستان حدود 2 هزار و 234 میلیارد ریال تسهیلات به 54 واحد تولیدی بحرانی پرداخت شده است. این واحدها در بخش هایی مانند تولید بتن، تولید لنت، سنگ بری، خدمات رفاهی، نیروگاه برق،پتروشیمی، مرغداری، مواد غذایی، داروسازی، پرورش ماهی، لامپ، صنایع غذایی و کشتارگاه فعالیت می کنند.

در این مدت 10 بنگاه اقتصادی بحران زده استان کردستان نیز حدود 95 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند. این واحدها در بخش تولید مرغ مادر، انواع سیم مفتولی روکش دار، محصولات لبنی، نان صنعتی، بتن آماده، لامپ کم مصرف و لوله پلی اتیلن فعالیت دارند.

همچنین در استان سمنان 55 بنگاه اقتصادی دچار بحران حدود یک هزار و 930 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند. این بنگاه ها اغلب در حوزه صنعت فعالیت می کنند و در شهرک های صنعتی شرق، علی آباد، ایوانکی، خوارزمی، عباس آباد و جنت آباد مستقرند.

بانک ملی ایران در استان کرمان نیز با پرداخت حدود یک هزار و 280 میلیارد ریال تسهیلات، دست کم 48 بنگاه اقتصادی را از بحران نجات داده است. این واحدها در تولید فرش دستباف، ذوب و نورد، پلاستیک، پسته، سیمان، رنگ، پلی اتیلن، کاشی و سرامیک، مواد معدنی، برق، نایلون و تزیینات ساختمان فعالند.

استان مازندران نیز از این تسهیلات بی نصیب نمانده، به طوری که حدود 225 میلیارد ریال در این بخش از طریق شعب بانک ملی ایران پرداخت شده است.

31 واحد تولیدی فعال در زمینه تولید مرغ گوشتی، تیرچه و بلوک، گاو شیری، فلزات سنگین، اتصالات لوله، ماشین سازی، ورق کارتن و جوجه از این تسهیلات استفاده کرده اند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد