درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32231صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 17 دی 1396 - 07:01
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2
در گفتگو با مدیر ارتباطات کوکاکولا در اروپا: - تفکر خلاق تنها به معنای ایده برای کارزار نیست – گرچه روشن است که کارزارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند – بلکه رویکرد کلی یک کارگزاری برای اداره کسب و کار و پروژه مشتری است. اغلب یک ایده خلاق ناب می‌تواند در کل مسیر تحول ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رز هانت، مدیر ارتباطات کوکاکولا در اروپاست. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.

 

 

به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
حیاتی. تفکر خلاق تنها به معنای ایده برای کارزار نیست – گرچه روشن است که کارزارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند – بلکه رویکرد کلی یک کارگزاری برای اداره کسب و کار و پروژه مشتری است. اغلب یک ایده خلاق ناب می‌تواند در کل مسیر تحول ایجاد کند.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
بسیار خوب. زمانی در بهترین حالت خود به سر می‌برد که از خلاقیت طبیعی تیم درون‌سازمانی نیز استفاده کند و از محدودیت‌های روزمره خلاص شود – ما برای تفکر بزرگ به کارگزاری خود تکیه می‌کنیم و سپس به آنچه انجام داده‌ایم بازمی‌گردیم.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
ما بسیار پذیرا هستیم – و در واقع خواستار آن هستیم. حتی اگر از تک تک ایده‌ها استفاده نکنیم، هر ایده ایده دیگری را به ذهن متبادر می‌کند و تفکر ما را زنده نگه می‌دارد. حتی اگر تمام ایده‌ها در شکل اولیه خود به اجرا درنیایند، ارزش بسیاری در آن نهفته است.

آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
ما ایده‌های خلاق را از تمام کارگزاری‌های خود دریافت می‌کنیم، صرف نظر از این که حوزه تخصصی آن‌ها چه باشد.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
در تجربه شخصی من، کارگزاری‌های روابط عمومی همچنان کم‌روتر از آن هستند که به طرح ایده بپردازند. از نظر مشتریان، مرز میان روابط‌عمومی‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی نامحسوس‌تر از گذشته شده است. ما به دنبال ایده بزرگ هستیم و خاستگاه آن هر کجا که باشد مهم نیست.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد