درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32445صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 7 بهمن 1396 - 06:34
توجه به اشتغال، سیاست محوری بانک ملی ایران است
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم پایبندی بانک ها به نرخ سود بانکی مصوب بانک مرکزی گفت: بانک ملی ایران خود را ملزم به رعایت نرخ مصوب بانک مرکزی می داند، چون این موضوع باعث ایجاد تعادل در بازار می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم پایبندی بانک ها به نرخ سود بانکی مصوب بانک مرکزی گفت: بانک ملی ایران خود را ملزم به رعایت نرخ مصوب بانک مرکزی می داند، چون این موضوع باعث ایجاد تعادل در بازار می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک در نشست امروز خود که با حضور محسن امین زارع رییس اداره کل خارجه بانک و جمعی از روسای ادارت امور شعب استان ها برگزار شد، عنوان کرد: اگر شعب در سطح استان ها برای جذب منابع تلاش نمی کردند اکنون نمی توانستیم نقش موثری در بازار بانکی داشته باشیم و درآمدزایی نیز از این طریق کسب کنیم.

شایان ادامه داد: در شرایط فعلی کشور یکی از خواسته های به حق مردم اشتغال است، از این رو توجه به اشتغال، رسالت و وظیفه مهم بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد دولتی محسوب می شود که البته باید ریسک اعتباری را نیز کنترل کنیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به طرح های این بانک برای تسهیلات دهی در بخش های اشتغال فراگیر، حمایتی و روستایی عنوان کرد: شب گذشته جلسه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره داشتیم و اعتقاد داریم که خیر و برکت حاصل از اشتغالزایی به بانک و جامعه باز می گردد.

وی با اشاره به آثار مخرب تحریم ها در بخش های اقتصادی از جمله بانک ها، اضافه کرد: تا چند سال پیش گشایش های اعتبارات و درآمد های حاصل از کارمزد های این بخش متوقف بود و همین امر مشکلات بسیاری را ایجاد می کرد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران با اشاره بر روند رشد منابع در تمام بخش های بانک، تسهیل دستورالعمل های مربوط به ضمانتنامه ها و بهبود شرایط پرداخت تسهیلات از منابع ارزی بانک خاطر نشان کرد: ما با نگاه مشتری مدارانه در بانک به دنبال مدلی مبتنی بر مشتری محوری هستیم تا با تمرکز روی بهینه سازی شاخص ها، حداکثر کردن منابع ارزان قیمت، تقویت بخش های بین المللی و ارز و حداکثر کردن وصول مطالبات غیر جاری بتوانیم شرایط مناسبی را در همه حوزه ها شاهد بوده و خدمات رسانی مناسبی را به مشتریان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در سال جاری حمایت های اعتباری خود را معطوف به اجرای برنامه اشتغال فراگیر، اشتغال حمایتی و اشتغال پایدار در مناطق روستایی کرده که یکی از محورهای اصلی برنامه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، گفت: از جمله این محورها می توان به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه گذاری توسعه ای بنگاه های موجود در بازه زمانی کمتر از شش ماه، سرمایه گذاری توسعه ای بنگاه های موجود در بازه زمانی بیشتر از شش ماه و سرمایه گذاری جدید برای اشتغال اشاره کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد