درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32842صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1396 - 09:00
روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.

اثربخشی این شیوه با توزیع محتوای منحصر به فرد در وبسایت های دیگر همچنان به عنوان یک ابزار روابط عمومی کارایی دارد.

البته این کار ممکن است تاثیری برای سئو سایت شما نداشته باشد، اما بخوبی می تواند سازمان یا کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان، مشتریان و بازار بالقوه شما قرار دهد.

گام هایی که برای ترفیع یک کسب و کار و سازمان از طریق روابط عمومی مقاله ای باید برداشت:


گام اول:
رسانه ها و وبسایت های نیازمند محتوا در جامعه هدف خود را جستجو کنید.


گام دوم:
بر روی وبسایت مورد نظر اطلاعات را جستجو کنید در رابطه با تامین محتوا، نویسنده میهمان و …


گام سوم:
اگر اطلاعاتی در این رابطه پیدا نکردید، به مدیر سایت ایمیل ارسال کنید. برخی وبسایت ها ممکن است با وجود علاقه به دریافت محتوا اما این موضوع را بصورت عمومی درج نکرده باشند. در ایمیل خود باید نشان دهید که چرا منبع خوبی برای این کار هستید.


گام چهارم:
مطالب خود را در قالب دستورالعمل های ارائه شده از طریق وبسایت ارائه کنید. اینکه لینک می خواهند یا نه، یا اینکه تعداد لینک ها چه تعداد باید باشد و … .


گام پنجم:
در قسمت معرفی خود برای مقالات خود را بگونه ای معرفی کنید که خواننده به مراجعه به وبسایت خودتان ترغیب شود.


گام ششم:
وقتی مطالب شما منتشر شد، آن را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده و تبلیغ کنید. این یک کار برنده – برنده برای شما و میزبان است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد