درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33313صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 23:39
بهره گیری از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق ایجاد شفافیت باعث ارتقا و تقویت اعتماد بین بیمه گرو بیمه گذارمی شود
حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین سرمایه صنعت بیمه،با بهره گیری از قابلیتها و ظرفیت های تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ممکن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین سرمایه صنعت بیمه،با بهره گیری از قابلیتها و ظرفیت های تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ممکن است.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاون نظارت بیمه مرکزی با بیان این مطلب درجمع معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه گفت: اعتماد از شفافیت ناشی می شود وشرکت های بیمه باید بتوانند با استفاده از اصل کمال حسن نیت، به تقویت اعتماد میان بیمه گران و بیمه گذاران بپردازند.

حبیب میرزایی با اشاره به برقراری ارتباط بین صنعت بیمه و مردم بر مبنای اطلاعات گفت: استفاده ازمکانیزم IT باعث شفافتر شدن قراردادها بین بیمه گر و بیمه گذار می شود و امروزه ما می توانیم از فضاهای اجتماعی ورسانه های مختلف نیز برای تقویت نظارت، شفافیت و اطلاع رسانی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل میان دستگاههای نظارتی و حاکمیتی با صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات گفت: با استفاده درست از قابلیت های سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی صنعت بیمه می توان تفاهم و تعامل مطلوب را بین بیمه مرکزی، شرکت های بیمه ومردم ایجاد کرد

معاون نظارت بیمه مرکزی اضافه کرد: با تقویت سنهاب که بر اساس آن اطلاعات صنعت بیمه کشور بصورت لحظه ای پایش و رصد می شود، امکان همکاری و تعامل بیشتر شده و حوزه های فنی و تخصصی صنعت بیمه نیز می توانند از این اطلاعات به نحو مطلوب استفاده کنند.

میرزایی با اشاره به این نکته که یکی از نقاط قوت سامانه سنهاب بستر سازی برای مبازره با تقلبات و کلاهبرداری های سازمان یافته است که برخی معتقدند 20 تا 30 درصد از خسارتهای پرداختی را شامل می شود، گفت: با اجرای برنامه های مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی مانند این همایش می توان این خسارتها را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

وی با تاکید بر این نکته که وقتی خسارتی اتفاق می افتد صنعت بیمه باید طوری رفتار کند که رضایت بیمه گذار تامین شود، گفت: شاید یکی ازدلایل اعمال عوارض نامتعارف بر صنعت بیمه، نارضایتی از خدمات بیمه است و قطعا می توان با تعریف و تبیین راهکارهای مختلف نسبت به افزایش رضایت دو طرف اقدام کرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد