درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34481صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 05:55
تشکیل شورای اطلاع‌رسانی برای انعکاس اثرگذاری سیستم بانکی
عضو هیئت‌مدیره بانک سپه خواستار فرماندهی و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی از سوی روابط عمومی‌های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تبیین و تشریح نقش‌آفرینی و حضور اثرگذار بانک در عرصه کلان اقتصادی شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت‌مدیره بانک سپه خواستار فرماندهی و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی از سوی روابط عمومی‌های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تبیین و تشریح نقش‌آفرینی و حضور اثرگذار بانک در عرصه کلان اقتصادی شد.

به گزارش شارا، مصطفی پرتوافکنان در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های بانک‌ها به میزبانی بانک سپه برگزار شد اظهار داشت: در شرایط کنونی لازم است تا فکر و اقدام جدی برای تنویر افکار عمومی در خصوص تلاش بانک‌ها صورت گیرد.

عضو هیئت‌مدیره بانک سپه گفت: اکثر پروژه‌های بزرگ و استراتژیک اقتصادی کشور با حضور و مشارکت سیستم بانکی به مرحله اجرا درآمده و بی‌تردید حضور سیستم بانکی فعال و تأثیرگذار، امکان نیل به رشد و توسعه اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: عدم نقش‌آفرینی حرفه‌ای روابط عمومی بانک‌ها باعث شده که ضعف‌های جزئی که برخی از آنها جزو لاینفک کار در این بخش به‌حساب می‌آید بیش‌ازاندازه بزرگ‌شده و ذهن جامعه نسبت به سیستم بانکی به نادرست و به‌ناحق منفی شکل بگیرد.

پرتوافکنان رسالت روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی را بسیار حساس عنوان کرد و اظهار داشت: تیم قوی اطلاع‌رسانی از سوی تمامی بانک‌ها باید وظیفه خبررسانی شفاف و صحیح از تلاش‌های بی‌بدیل و اثرگذار سیستم بانکی در عرصه کلان اقتصادی و خصوصاً رفع نیازهای مردم را به عهده گرفته و اقدام حرفه‌ای در این خصوص انجام دهد.

عضو هیئت‌مدیره بانک سپه افزود: روابط عمومی بانک‌ها باید از تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی خود به نحو شایسته و حرفه‌ای برای تبیین نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری بانک‌ها در اقتصاد کشور استفاده کنند.

وی تمرکز تمام امکانات و ابزارهای روابط عمومی بانک‌ها در خصوص یک موضوع و تبیین و تعیین هدف مشخص دراین‌ارتباط را راهگشا دانست و افزود: سیاست‌گذاری واحد با توجه به اهداف تعریف‌شده توسط یک مرکز فرماندهی می‌تواند بانک‌ها را در نیل به هدف یادشده و بیان صریح و شفاف واقعیت‌ها به‌منظور تنویر افکار عمومی بیشتر یاری کند.

پرتوافکنان با اشاره به عملکرد درخشان بانک سپه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و زیربنایی در کشور خاطرنشان کرد: بانک سپه در سال‌های 96 و 97 حدود یکصد هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده که در تاریخ بانک بی‌سابقه بوده است.

عضو هیئت‌مدیره بابیان فعالیت‌های مختلف بانک سپه در حوزه‌های پرداخت وام ازدواج، حمایت از مشاغل خانگی، بهسازی مسکن روستایی، حمایت از زلزله‌زدگان، مسکن آزادگان و جانبازان، پروژه‌های بزرگ و زیربنایی، خرید تضمینی گندم و حوزه گردشگری تأکید کرد: در حال حاضر بانک سپه در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط رتبه دوم و در تأمین مالی پروژه‌های مختلف در حوزه گردشگری رتبه اول در نظام بانکی کشور را دارد.

پرتوافکنان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نظام بانکی در سطح جامعه افزود: متأسفانه حجم فعالیت‌های عظیم اقتصادی بانک‌ها در جامعه به‌طور مناسب اطلاع‌رسانی نشده ولی مختصر ضعف‌ها و نقایص بزرگنمایی می‌شوند.

عضو هیئت‌مدیره پروژه مهم انتقال آب خلیج‌فارس را از مهم‌ترین اقدامات زیربنایی بانک‌ها دانست که با مشارکت چند بانک در تأمین اعتبار این طرح بزرگ صورت گرفته است.

وی افزود: سهم بانک سپه در این طرح حدود 7 هزار میلیارد ریال است، با اجرای این طرح 48 شهر در استان‌های مختلف کشور از مزایای آن برخوردار خواهند شد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد