درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 18:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34485صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 09:53
تبریک مدیرعامل بانک ملّی ایران به مناسبت روز خبرنگار
تبریک مدیرعامل بانک ملّی ایران به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل بانک ملی ایران طی پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل بانک ملی ایران طی پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن پیام دکتر محمدرضا حسین زاده آمده است:
 
 هر چه زمان می گذرد، اهمیت «قلم» و «آنچه می نویسد» برای انسان آشکارتر می شود. رسانه ها امروز جزء جدایی ناپذیر زندگی هستند و «خبر» به نیازی اساسی مبدل شده است.
 
 این روزها هر شخصی می تواند یک «رسانه» باشد و خبری را در سطحی فراگیر منتشر کند. در دنیایی که مشخص کردن خبر «صحیح» از خبر «ناصحیح» بسیار مشکل شده و راستی آزمایی اخبار با چالش جدی رو به روست، رسانه های صادق و درستکار که به دست خبرنگاران صدیق و پاکدست اداره می شوند، مورد توجه اند.
 
 بانک ملی ایران از دیرباز با رسانه ها ارتباط تنگاتنگ داشته و به اهمیت حرفه آنها به خوبی واقف است.
 
 اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم در این بانک، فرا رسیدن روز خبرنگار که به برکت خون شهید محمود صارمی زنده نگه داشته شده را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و برای همه رسانه ها و خبرنگاران پرتلاش، آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد