درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 02:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3583صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 خرداد 1392 - 15:33
نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد شور انتخاباتی
  

شارا- مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران گفت: نقش مهم روابط عمومی‌های ادارات در ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش شارا به نقل از فارس، سیداحمد نشاطی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی ادارات گچساران اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان جریانی همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه‌ای می‌تواند نگاه جامعه و به ویژه مسئولان را به خود معطوف کند.

 وی افزود: تمام فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها جویای روابط عمومی‌هایی هستند که آنان را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط مشی‌های مرتبط با آینده یاری دهند.

نشاطی‌فر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در گچساران گفت: نقش و تأثیر روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌ها در حضور پرشور و ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم بر هیچ‌‌کسی پوشیده نیست.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران با بیان اینکه روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی آیینه و انعکاس دهنده رویدادها و برنامه‌های آتی یک اداره یا سازمان هستند، عنوان کرد: با توجه بر حساسیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روابط عمومی ادارات باید خلاقانه و بر اساس قانون نسبت به قانون نسبت به ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم اقدام کنند.

نشاطی‌فر ابراز داشت: در راستای ایجاد فضاسازی انتخاباتی مسئولان روابط عمومی ادارات می‌توانند با تهیه و نصب بنر و دیگر اقلام تبلیغاتی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بسیاری از شعب اخذ رأی در ادارات مستقر شده است، مسئولان روابط عمومی در راستای برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های احتمالی حوزه اخذ رأی اقدامات لازم را انجام دهند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد