درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 16:58   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3583صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 خرداد 1392 - 15:33
نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد شور انتخاباتی
  

شارا- مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران گفت: نقش مهم روابط عمومی‌های ادارات در ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش شارا به نقل از فارس، سیداحمد نشاطی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی ادارات گچساران اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان جریانی همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه‌ای می‌تواند نگاه جامعه و به ویژه مسئولان را به خود معطوف کند.

 وی افزود: تمام فعالان جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها جویای روابط عمومی‌هایی هستند که آنان را در طراحی روش‌های معقول و تعیین خط مشی‌های مرتبط با آینده یاری دهند.

نشاطی‌فر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در گچساران گفت: نقش و تأثیر روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌ها در حضور پرشور و ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم بر هیچ‌‌کسی پوشیده نیست.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران با بیان اینکه روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی آیینه و انعکاس دهنده رویدادها و برنامه‌های آتی یک اداره یا سازمان هستند، عنوان کرد: با توجه بر حساسیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روابط عمومی ادارات باید خلاقانه و بر اساس قانون نسبت به قانون نسبت به ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم اقدام کنند.

نشاطی‌فر ابراز داشت: در راستای ایجاد فضاسازی انتخاباتی مسئولان روابط عمومی ادارات می‌توانند با تهیه و نصب بنر و دیگر اقلام تبلیغاتی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بسیاری از شعب اخذ رأی در ادارات مستقر شده است، مسئولان روابط عمومی در راستای برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های احتمالی حوزه اخذ رأی اقدامات لازم را انجام دهند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد