درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36257صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 3 مهر 1400 - 16:14
سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص
مترجم- سیاوش روزی - محتوا زمانی که انسانی می‌شود و یک فرد و چهره مرجع آن را بیان می کند، بسیار قدرتمند می‌شود. تولیدکنندگان محتوای شما می‌توانند تحقیق کنند و یک مقاله مفید، آموزنده یا یک گزارش کامل بنویسند و اسم خودشان را ضمیمه آن کنند. بااین‌حال آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند، داستان‌هایی از افراد واقعی هستند که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای موفقیت در تولید محتوای خوب نیاز دارید تا مطمئن شوید که استراتژی شما، افراد متخصص و بادانش را در بر می گیرد.


متخصصان احتمالاً شلوغ‌ترین افراد در هر سازمانی هستند. آن‌ها اغلب نگران موضوعات بزرگی همچون رونق کسب‌وکارشان، پیش‌بینی اینکه کسب‌وکارشان به کدام سمت می‌رود و پیدا کردن راه‌هایی تا شرکت شان را در مسیر رشد قرار دهند، هستند. آن‌ها نیاز دارند تا به‌وسیله فرایند واقعی ساخت محتوا، حمایت شوند؛ بنابراین آن‌ها با جوانب مثبت روابط عمومی و گروه‌های بازاریابی کار می‌کنند تا کار را به سرانجام برسانند.


اگر شما رهبر کسب‌وکار خودتان هستید یا با چنین افرادی کار می کنید این توصیف احتمالاً برای شما بسیار مناسب خواهد بود.


بااین‌حال، در خصوص این موضوع، سه نکته زیر را مدنظر داشته باشید:


1. شرکت‌ها ایده‌ای ندارند- تنها مردم ایده دارند
محتوا زمانی که انسانی می‌شود و یک فرد و چهره مرجع آن را بیان می کند، بسیار قدرتمند می‌شود.


تولیدکنندگان محتوای شما می‌توانند تحقیق کنند و یک مقاله مفید، آموزنده یا یک گزارش کامل بنویسند و اسم خودشان را ضمیمه آن کنند. بااین‌حال آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند، داستان‌هایی از افراد واقعی هستند که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.


هر کس ترجیح می‌دهد به‌صورت مستقیم با یک انسان واقعی صحبت کند تا اینکه خبرنامه‌های ایمیلی یا مقالات منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی را بخواند.


عناصر انسانی نیاز به جلب توجه مخاطب دارند و باید دانست که نمی‌توان توجه آن‌ها را جلب کرد.


این برای تمام محتواهایی که شرکتتان منتشر می‌کند نیز صادق است. سردبیران مانند خوانندگان مشتاق تجارب شخصی یک رهبر کسب‌وکار هستند که در طی مسیر موفقیتش آنها را کسب کرده است. همچنین خبرنگاران می‌توانند گاهی اوقات عقاید شخصی خود را وارد داستان کنند.


هیچ‌کس نمی‌تواند داستان شما را به‌خوبی خودتان بگوید.

 

حتما بخوانید: هفت نکته برای برای تهیه و انتشار یک مطلب تاثیرگذار / فراخوانی برای عمل

2. نیاز به مطالب کاربردی دارند
خوانندگان، مطالب کاربردی و عملیاتی را دوست دارند که بتوانند فوراً از آن استفاده کنند.


با تمرکز بر روی بینش‌های منحصربه‌فردتان، تجاربی که شما در طی مسیر فرا گرفته‌اید تا امروز به اینجا برسید را برجسته کنید و چیزی را که در این فرایند آموخته‌اید را به اشتراک بگذارید.


به سؤالات آن‌ها و سؤالاتی که در ادامه می‌پرسند پاسخگو باشید. تا آنجا که می‌توانید دقیق باشید بنابراین آن‌ها می‌توانند از ورودی‌تان یک متن خبری کاربردی برای خوانندگان ایجاد کنند. آن‌ها بهتر از هرکسی می‌دانند که چطور این کار را انجام دهند، فقط به آن‌ها اجازه بدهید که کاری که می‌دانند را انجام دهند تا آن چیزی که مخاطبانتان نیاز دارند را فراهم بیاورند.


3. تخصص آن چیزی است که سبب اوج گیری محتوای شما می شود
محتوا هیچ‌ چیزی به‌جز بینش‌های منحصربه‌فردی نیست که توسط داستان‌ها به شکل مطلوب درآمده‌اند. این بینش‌ها واقعاً چیزی بیشتر از افکار، عقاید، دیدگاه‌ها، احساسات و ایده‌های شما درباره‌ موضوعاتی که هم مربوط به صحبت‌های شما برای مخاطب می‌شود و هم اینکه به مخاطبین خود نگاهی اجمالی به راهی که در خصوص صنعت خود به آن فکر می‌کنید، می خواهید بدهید نیست.


این چیزی است که تخصص شما را شامل می‌شود و همان‌طور که به اشتراک‌گذاری دانش ممکن است به نظر برسد، تجربیات شخصی شما و داستان‌ها همیشه بیشتر با مخاطبان نسبت به کلمات شعارگونه یا ایده‌های ترویجی که آن‌ها می‌توانند به‌راحتی از طریق گوگل پیدا کنند، ارتباط برقرار می‌کنند.


این پیمایش مسیر شماست و اشتباهاتی که شما در مسیر موفقیت خود انجام داده‌اید و درس‌هایی که در این مسیر از تجربیاتتان کسب کرده‌اید، آن چیزی است که توجه خوانندگان را جلب می‌کند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد