درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 03:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3630صفحه نخست » شنبه، 18 خرداد 1392 - 18:23
مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات به روایت مردم
  

شارا- 

نتایج آخرین نظرسنجی های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی از شهروندان تهرانی درباره یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این نظرسنجی ها در موضوعاتی همچون شیوه‌های تبلیغاتی، سوابق کاندیداها، وضعیت اقتصادی مردم و مناظره های تلویزیونی صورت گرفته است.

مردم از مؤثرترین شیوه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری می‏ گویند
براساس نظرسنجی‌ها، مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می‏دانند. در این نظرسنجی از مردم پیرامون مهم‏ترین شیوه‏های تبلیغ در این دوره از انتخابات پرسش به عمل آمده است. از نظر پاسخگویان با تبلیغات تلویزیونی با 6/43 امتیاز(از 100امتیاز) مؤثرترین شیوه تبلیغی شناخته شده است. اولویت بعدی که توسط پاسخگویان انتخاب شده است روزنامه‏ها و مطبوعات با 7/15 امتیاز بوده و رتبه‏های بعدی پاسخ به این سؤال از این قرار می‏باشد: 14 امتیاز حضور در همایش‏ها و میتینگ‏ها، 4/9 امتیاز عکس و پوستر در معابر، 8/8 امتیاز سفرهای تبلیغاتی و در نهایت 4/8 امتیاز به انتخاب شعار مناسب اختصاص داده شده است. نکته این که با توجه به الویت‏بندی در پرسش، نتایج به صورت امتیازبندی تنظیم شده است.

نیمی از مردم با مناظره ‏های دونفره موافق هستند
براین اساس، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، 2/52 درصد پاسخگویان با برگزاری مناظره به صورت دو نفره موافق هستند. هم‏چنین 8/37 درصد مردم اعلام کرده‏اند با شیوه مناظره‏ای جدید که توسط صدا و سیما در دهم خرداد ماه سال جاری برگزار گردید، موافق هستند. 1/8 درصد پاسخگویان نیز به طور کلی با برگزاری مناظره ابراز مخالفت کرده‏اند.

بهبود وضعیت اقتصادی هم‏چنان در اولویت انتظارات مردم
داده‏های جدید نظرسنجی ایسپا حاکی از آن است که کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود باید بر بهبود وضعیت اقتصادی بیشتر تأکید کنند تا بتوانند حداکثر نظر مردم را جلب نمایند.
در این نظرسنجی بهبود وضعیت اقتصادی 4/38 امتیاز(از100) را به خود اختصاص داده است.
تقویت سیاست خارجی با امتیاز 1/16، مبارزه با مفاسد اعم از اقتصادی و اجتماعی با امتیاز 4/14 در اولویت‏های بعدی پاسخگویان قرار گرفته‏اند.

مردم سوابق کاندیداها را عامل مهم رأی دهی خود می‏داند
آخرین بررسی ایسپا نیز نشان می‏دهد 9/51 درصد پاسخگویان تهرانی عملکرد و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم را عامل مؤثر در جلب آرای مردم می‏دانند. 9/17 درصد پاسخگویان نیز اعلام کرده‏اند با بررسی برنامه‏های کاندیداها، نامزد نهایی خویش را انتخاب می‏کنند. وعده‏های انتخاباتی با 7/12 درصد در جایگاه بعدی قرار دارد. تنها 2/8 درصد حمایت گروه‏ها و جریان‏های سیاسی را به خود اختصاص داده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد