درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3687صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 22 خرداد 1392 - 12:33
تمرکز حساب ها در بانک رفاه منطقی است
جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.
  

شارا - جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.

به گزارش شارا، لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و رئیس این شورا طی سخنانی گفت: انتظارات بانک رفاه درباره تمرکز حساب های زیر مجموعه وزارتخانه در بانک رفاه انتظاری درست و منطقی است، چرا که ما هرچقدر بانک رفاه و بانک های دیگری که زیر مجموعه وزارتخانه هستند را تقویت کنیم، این بانک ها خدمات بهتری ارائه خواهند داد و در این زمینه هیچ مشکل قانونی وجود ندارد.
وی افزود: برای تقویت روابط و رفع نیازهای سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه توانمندی بانک های مجموعه استفاده بهینه کرد.
لطفی نژاد ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحثی که باید مورد توجه قرار داد تکریم ارباب رجوع است که امروزه با توجه به گسترش بانکداری اینترنتی وخدمات الکترونیکی باید از واژه״ تکریم مخاطبان״ استفاده کنیم چرا که مشتریان مانند گذشته به ما مراجعه نمی کنند و بسیاری از خدمات را از طریق اینترنت دریافت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه تصریح کرد: در تکریم مخاطبان باید چند نکته از جمله کیفیت، سرعت و ارزان بودن خدمات را مد نظر قرار دهیم که نتیجه آن رضایتمندی مشتریان و مخاطبان خواهد بود.
در ادامه گلیج مدیر امور منطقه یک بانک رفاه گفت: همکاری بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در سطح خوب و مناسبی است و امیدواریم که این همکاری ها گسترش یابد.
وی افزود: اگر چه ارائه خدمت به شهروندان و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارکنان بانک رفاه افتخار است، اما انتظار می رود این سازمان با متمرکز کردن حسابهای خود در بانک رفاه، ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان یاری کنند.
مدیر امور منطقه یک بانک رفاه، تصریح کرد: ارائه خدمت به تعداد زیادی از مستمری بگیران، همکاری بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه و نیز ترغیب مستمری بگیران به استفاده از خدمات الکترونیک می تواند به فعالیت ها، اثر بخشی بیشتری ببخشد.
گفتنی است در این جلسه، اعضای شورا دیدگاه های خود را در مورد زمینه های گسترش همکاری متقابل بیان کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد