درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 20:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3729صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 28 خرداد 1392 - 06:19
تبریک جامعه روابط عمومی کشور به ملت ایران و رییس جمهور منتخب
مشروح کامل این بیانیه که به امضای انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، انجمن روابط عمومی کرمان، انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، موسسه آرمان روابط عمومی، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط عمومی صنعت، موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رسیده است بشرح زیر است:
  

شارا- جامعه روابط عمومی کشور با صدور بیانیه ای انتخاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رییس جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران تبریک گفت:

مشروح کامل این بیانیه که به امضای انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، انجمن روابط عمومی کرمان، انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، موسسه آرمان روابط عمومی، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط عمومی صنعت، موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رسیده است بشرح زیر است:

  حماسه با شکوه و تاریخی ملت ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر نشان‌دهنده رشد و توسعه سیاسی و حرکت خردمندانه ملتی فهیم در عرصه دموکراسی و مشارکت‌جویی در سرنوشت کشور پهناور ایران اسلامی است.

 صحنه حماسی و پرشور انتخابات بدون تردید در تاریخ این مرز و بوم نقطه عطفی است که تا همیشه ایام تجلی اراده و بلوغ اجتماعی فرهنگ ناب مسئولیت‌پذیری، باور و ایمان به مؤثر بودن و نقش‌آفرینی را در عرصه سیاسی و اجتماعی ترسیم‌گر شد.

 حقیقتی تابناک و درخشان که مردم‌سالاری دینی را در اوج کمال و اقتدار به تصویر کشید و عزم و اراده ملتی غیور و همیشه در صحنه را برای خلق حماسه‌ای دیگر و به امید رسیدن به آینده‌ای زیباتر ، به بهترین شکل آن آشکار ساخت.

 جامعه روابط عمومی کشور خلق این حماسه بزرگ را نخست به خالقان و پدیدآورندگان آن یعنی مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک گفته و با اعتقاد به این که رییس جمهور منتخب، رییس جمهور همه طیف‌ها و اقشار مختلف است که باید در ایجاد ایرانی آباد و سرافراز یاری‌گر او باشیم ،صمیمانه‌ترین تبریکات خود را نثار دکتر حسن روحانی می‌کنند.

 باورمان این است که در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه نظام اطلاع‌رسانی کشور بویژه کارگزاران و ارتباط‌گران نهادها،‌ سازمان‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تخصصی خود را بکار خواهند بست تا دوشادوش سایر اقشار متعهد و پرتلاش مردمان این آب و خاک به ایفای نقش ارزنده خود بپردازند.

 رجاءواثق آن است که نهاد روابط عمومی در حوزه های داخلی و عرصه های بین المللی باتولید و انعکاس محتوای مناسب از دستاوردها و سیر پیشرفت هایی که با ظهور دولت تدبیر و امید بطور یقین آهنگ و شتاب مضاعفی خواهد گرفت، هنگامی اثرگذاری عمیقی خواهد داشت که در نخستین گام شاهد ترمیم جایگاه این نهاد باشیم. امروزه صنعت روابط عمومی در همه جای جهان بعنوان حرفه ای مطرح شناخته می شود که به شکل شگفت آوری در چرخه معادلات و مناسبت های بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به فراخور میزان حمایت ها، حسن اعتمادها واطمینان مدیران ارشد هر جامعه ای از آن، نقش برجسته ای دارد. آنجا که بر بستر فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی با جهانی سازی اخبار داخلی در کارزارهای رسانه ای دنیا،به خلق تصویری مبتنی بر حق و حقیقت از یک ملت شریف می توان پرداخت؛آنجا که با اشاعه فرهنگ غنی اسلام ناب و معرفی آیین نجات بخش تعالیم آخرین دین الهی در محقق ساختن اهداف و فلسفه ماهوی روابط عمومی می توان در خدمت نظام و کشور عزیزمان بود. این محقق نمی شود مگر با حمایت ها و تجدید نظرهایی برای ارتقای جایگاه نهاد روابط عمومی در کشور که صد البته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بارقه امید را در دل خانواده بزرگ روابط عمومی کشور روشن ساخت.

 امید آنکه در عرصه جدید پیش‌رو و با اشتراک مساعی و هم‌افزایی توانمندی‌ها و در حمایتی دو جانبه در مسیر رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نظام متعالی و مقدس‌مان، یاری‌گر رییس جمهور منتخب ملت بزرگوار ایران عزیز باشیم. بهروزی و سعادت فرد فرد ایرانیان مسلمان،‌ آرزوی تمامی فعالان عرصه روابط عمومی کشور است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد