درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37448صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 اسفند 1397 - 08:23
​مدیر عامل بانک صادرات ایران: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با هدف تداوم اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و ایجاد فهم مشترک در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی کشور در محل برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: بهترین هدیه به مردم آگاهی‌بخشی است که در همین راستا وزارت اقتصاد انصافاً بهترین تلاش‌های خود را برای مقابله با اقدامات تخریبی دشمنان و فشارهای بین‌المللی انجام داده است.


صیدی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در کل دنیا از کشورهای توسعه‌یافته گرفته تا سایر دچار چالش‌هایی است و فشار‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم در تمام دنیا با اشکال مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاخص‌های عملکردی در اقتصاد کشور گواهی می‌دهد که کارهای بزرگی انجام شده و برای آگاه کردن مردم از این اقدامات راهی جز مقابله با سیاست‌های تخریبی دشمنان نداریم.


وی خطاب به مسئولان روابط عمومی زیرمجموعه‌ وزارت اقتصاد گفت: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.


مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: مهمترین هدف از برگزاری جلسات شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایجاد فهم مشترک و پیش‌دستی در اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد وزارت‌خانه در بخش‌های مختلف است، ضروری است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی یک «پیوست رسانه‌ای» نیز جهت آگاهی دادن بیشتر به مردم تهیه و ارائه شود.


سید مالک حسینی ابراز کرد: روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد با همگرایی کامل در جهت پوشش کامل زحمات و اقدامات انجام شده و جلوگیری از سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی، از عملکردها دفاع خواهند کنند.


در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه برگزار شد،به هماهنگی بیشتر و اطلاع‌رسانی آگاهانه و دقیق از اقدامات و برنامه‌های وزارت اقتصاد در راستای شفافیت بیشتر تأکید شد و اظهار نظرهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد