درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37555صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 28 اسفند 1397 - 07:24
آوازه موسسه
دکتر عباس مقبل با عرض - آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پژوهش ها حاضر نشان می دهند، آوازه منبع کیفی با ارزشی است که می تواند مزیت رقابتی ایجاد نماید و از جمله آن دسته از سرمایه هایی است که مستقیما به موفقیت شرکت مربوط می شود. اما باید توجه داشت که آوازه به خودی خود به وجود نمی آید بلکه به هویتی ستوده نیاز دارد که آن نیز صرفا از طریق ارایه تصویری سازگار که طی زمان شکل می گیرد به وجود می آید.

 

 از آنجا که آوازه انعکاس قضاوت مخاطبان از ویژگی های متمایز و برجسته شرکت است، بنابراین می تواند میزان تمایل ذینفعان برای حمایت از سازمان را نشان دهد. متخصصان معتقدند آوازه می تواند مزایای ذیل را برای شرکت ها به همراه داشته باشد.


1. در حوزه هایی که محصولات مشابه و هم قیمت تولید می شود، ترجیح خرید با شرکتی است که آوازه بهتری دارد.


2. در هنگام تعارضات و مناقشات، از شرکتی که آوازه بهتری دارد بیشتر حمایت می شود.


3. ارزش شرکت خوشنام در بازارهای مالی بیشتر است.


باید تاکید کرد که آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند. مدیران همواره باید به یاد داشته باشند که آوازه شرکت در همه جا حاضر است و برآیند کلی رفتار شرکت و کارکنان آن محسوب می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد