درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3771صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 30 خرداد 1392 - 20:52
روابط عمومی ها به عنوان بخش پاسخگوئی شناخته می شوند
روابط عمومی ها به عنوان بخش پاسخگویی در نهادها، موسسات، سازمان ها و وزارتخانه ها شناخته می شوند لذا هر گونه تضعیف جایگاه روابط عمومی به معنای تضعیف پاسخگویی به مردم است.
  

شارا، ابراهیم دربانیان مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین- هر گونه تضعیف جایگاه روایط عمومی به معنای تضعیف پاسخگوئی به مردم است
 امروزه، صاحب نظران و اندیشمندان عرصه ارتباطات در دسته بندی روابط عمومی ها از منظر کار گروه رسالتی که بر عهده دارند بهترین مورد و اثرگذارترین روابط عمومی ها را روابط عمومی می دانند که صادقانه و صریح با مخاطب سخن می گوید، پیام و هدف سازمان متبوعش را به او انتقال می دهد. یک روابط عمومی حرفه ای و پایبند به اخلاق ، خود را موظف به یافتن راه های سهل و سریعی برای پاسخگوئی و اقناع مخاطبین می داند و تامین نیازها و خواسته های آنان به بهترین وجه و تعامل مرتب و بی وقفه با مشتریان و مخاطبان جزو جدایی ناپذیر یک روابط عمومی حرفه ای است.
 روابط عمومی ها در دستگاه ها و نهادها ی مختلف به عنوان سر شاخه های ارتباطی با جامعه به شمار می روند تا با یافته های که دریافت می کنند با اتخاذ بهترین هدف گیری و استراتژی در راستای منفعت بیشتر آن مجموعه کمک کنند که البته در دستگاه ها و نهادهای دولتی منفعت بیشتر به معنی جلب رضایت مندی مردم است.
 به همین دلیل روابط عمومی ها به عنوان مردمی ترین بخش از هر مجموعه به گونه ای عمل می کنند که با سریع ترین روش، یافته ها را به بالاترین مقام آن دستگاه برسانند تا تصمیمات و اتفاقات آتی را لحاظ کنند و هر قدر این یافته ها دقیق تر و کامل تر تهیه و منتقل شود، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.
 علاو ه بر این روابط عمومی ها به عنوان بخش پاسخگویی در نهادها ، موسسات، سازمان ها و وزارتخانه ها شناخته می شوند لذا هر گونه تضعیف جایگاه روابط عمومی به معنای تضعیف پاسخگویی به مردم است. 
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد