درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 02:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3779صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 31 خرداد 1392 - 17:05
دانلود کتاب «ارتباطات سیاسی در دموکراسی مابعدنوگرایی: چالش در تفوق سیاسی» - به زبان انگلیسی
این کتاب مجموعه ای از مقالات است که به بررسی ارتباطات سیاسی در دموکراسی معاصر بر مبنای پژوهش­های تطبیقی می­پردازد. این مقالات نگرش جدید و شواهد تجربی نو در بازنمایی عمومی سیاست­های رسانه­ای فراهم می­آورد. کتاب حاضر در قالب سه فصل شامل 15 مقاله نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است:
  

 

دانلود کتاب «ارتباطات سیاسی در دموکراسی مابعدنوگرایی: چالش در تفوق سیاسی» - به زبان انگلیسی

سال 2011 توسط کیز برانتز و کاترین ولتمر از سوی انتشارات پالگراو مک­میلان منتشر شد.

این کتاب مجموعه ای از مقالات است که به بررسی ارتباطات سیاسی در دموکراسی معاصر بر مبنای پژوهش­های تطبیقی می­پردازد. این مقالات نگرش جدید و شواهد تجربی نو در بازنمایی عمومی سیاست­های رسانه­ای فراهم می­آورد. کتاب حاضر در قالب سه فصل شامل 15 مقاله نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است:

1ـ مقدمه: نوگرایی و تمرکززدایی ارتباطات سیاسی

فصل اول، رویکردهای جدید در ارتباطات سیاسی

2ـ دموکراسی مخاطبان: پیدایش الگویی در ارتباطات سیاسی مابعدنوگرایی

3ـ بازنمایی و سیاست­های رسانه­ای: بازنماییِ بازنمایی در عصر کنایه­آمیز

فصل دوم، نوگرایی: تغییر در بازی قدرت بین سیاست و رسانه

4ـ نوگرایی و مدیریت اخبار در رویکرد نهادی تطبیقی

5ـ تبلیغات و محبوبیت سیاسی: تأثیر بر پوشش خبری و افکار عمومی

6ـ تغییرات در پوشش اخبار سیاسی: شخصی­سازی، نگرش متضاد و منفی در روزنامه­های انگلیسی و آلمانی

7ـ فرهنگ در حال گذار روزنامه­نگاری تلویزیونی سیاسی

8ـ پرسشی از کنترل: روزنامه­نگاران و سیاست­مداران در مصاحبه­های سیاسی تلویزیون

9ـ تله بزرگ: نقش آفرینی سیاستمداران در طنز تلویزیونی

فصل سوم، تمرکززدایی: اشکال جدید ارتباطات شهروندی و سیاسی

10ـ مصرف­گرایی سیاسی به مثابه مشارکت سیاسی؟

11ـ پیشگامان جدید روزنامه­نگاری: مشارکت شهروندان در انگلیس و هلند

12ـ شکاف فرهنگی جدید: تصور و چالش در سیاست­ها و رسانه آلمان

13ـ رسانه­ای شدن انفصال سیاسی

14ـ رأی دهی آسان است، فقط دکمه قرمز را فشار دهید: سیاست­های ارتباطاتی در عصر برادر بزرگ (سریال برادر بزرگ: گروهی از افراد منزوی که در یک خانه زندگی می­کنند)

15ـ واقعیت تلویزیون چیست؟ گفتگوی سیاسی در فضای سیاسی شبکه­ای 

 

 دانلود مستقیم

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد