درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3801صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 2 تیر 1392 - 04:47
پویایی روابط عمومی نشانه حیات و نشاط سازمان است
در شرایط بازار رقابتی حال حاضر دنیا، بنگاه های اقتصادی نیازمند برخورداری از یک روابط عمومی کارآمد و اثرگذار هستند چرا که کمک به ایجاد خلق ارزش افزوده یکی از مهم ترین کارکردهای روابط عمومی در سازمان است.
  

 

شارا- نخستین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل این بانک برگزار شد. در این همایش با بیان اینکه روابط عمومی نقش ارزشمندی در فرآیند کسب و کار دارد، گفت: در شرایط بازار رقابتی حال حاضر دنیا، بنگاه های اقتصادی نیازمند برخورداری از یک روابط عمومی کارآمد و اثرگذار هستند چرا که کمک به ایجاد خلق ارزش افزوده یکی از مهم ترین کارکردهای روابط عمومی در سازمان است.: چنانچه روابط عمومی دچار جمود و ایستایی شود نه تنها خودش بلکه سازمانش را هم از قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت باز می دارد، بنا بر این هر چه برای پویایی و روز آمدی روابط عمومی تلاش کنیم، به نشاط بیشتر بانک مان کمک کرده ایم....

به شارا به نقل از گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر غلامحسن تقی نتاج - مدیر عامل بانک

نتاج پویایی روابط عمومی را نشانه حیات و نشاط سازمان دانست و افزود

وی با بیان اینکه برای استمرار نشاط در روابط عمومی باید ابتدا پاسخگوی سئوالات اساسی و تعیین اولویت هایمان در حوزه فعالیت خود باشیم، خاطر نشان کرد: اجرا و استقرار بانکداری اسلامی از مهم ترین اهداف بانک مهر اقتصاد است از اینرو با در نظر گرفتن این هدف کلی، مسیر حرکت روابط عمومی نیز مشخص می شود

نتاج با تأکید بر اینکه روابط عمومی را نباید فقط محدود به کارکنان ستادی سازمان کنیم، گفت: سازمان های امروزی به ویژه در فضای مردم سالاری و جمهوریت باید پاسخگوی ذینفعان خود باشند و لازمه این پاسخگویی، برقراری ارتباط دو سویه است بنا بر این کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد در صف اول این بنگاه اقتصادی با ارتباط صحیح با مشتری می توانند کمک شایانی به روابط عمومی نمایند

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان سخنانش با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: با وجود آن که دشمنان کشور تصورشان بر این بود که نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های جدی مواجه شده است و مردم میل و رغبتی برای شرکت در انتخابات ندارند اما مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر با حضور پر شور در پای صندوق های رای حماسه آفریدند و دنیا را مبهوت عظمت خود کردند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد