درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 20:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38236صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 15:17
گزارش نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور مدیر کل محترم روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا، هیئت همراه و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور مدیر کل محترم روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا، هیئت همراه و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شد.

به گزارش شارا، در ابتدای این نشست زندی مدیرکل محترم روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و چگونگی حضور شرکتهای بیمه در نمایشگاه، به تشریح برنامه های آتی شورای روابط عمومی های صنعت بیمه پرداختند.

وی بیان داشت: از همه شرکت های حاضر در نمایشگاه که حضور داشتند و تلاش کردند تا مجموعه صنعت بیمه از این رویداد بهره مند شود تشکر می کنم. نقطه عطف این نمایشگاه وجود کارگاههای آموزشی و تخصصی بود که توسط بیمه مرکزی و با همکاری شرکتهای دیگر برگزار شد و امیدوارم در نمایشگاههای آتی هم این رویه ، کامل تر و پربارتر ادامه پیدا کند.

در ادامه این جلسه، دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون، ضمن خوش آمد گویی به مدیران حاضر در نشست ، شورای هماهنگی روابط عمومی را از مهم ترین و موثرترین نشست ها و کارگروههای فعال در صنعت بیمه برشمرده و بیان داشتند : وجود اتحاد و انسجام در تصمیم گیریها و اقدامات موثر این شورا در خصوص مباحث فرهنگی مرتبط با صنعت، یکی از دلایل مهم برتری آن نسبت به کارگروههای دیگر فعال در این عرصه است .

وی افزودند: همه ما می دانیم که صنعت بیمه در کشور ما به جهت مقایسه آن با بیمه جهانی و هم به لحاظ عدم وجود رتبه مناسب در اقتصاد داخلی کشور در جایگاه واقعی خود قرار ندارد. به این شکل که ما از نظر تولید ناخالص ملی داخلی در هر رتبه ای که در جهان قرار داشته باشیم ، صنعت بیمه در آن جایگاه قرار ندارد . این نشان دهنده این است که بیمه در کشور ما از بقیه بخشهای اقتصادی در طول هشتاد سال حیات خود دچار عقب افتادگی شده است.

وی نقش روابط عمومی ها در راستای ارتقای صنعت بیمه از لحاظ عملکردی و هم از نظر جایگاه اصلی آن در افکار عمومی را مهم تلقی کرده و افزود: در ببحث تصادفات جاده ای که صنعت بیمه به شدت درگیر آن است ، کمک روابط عمومی های این صنعت است که می تواند نتایج مطلوبی را در مسیر اعتلای فرهنگ بیمه در جامعه حاصل کند.

دکتر مظلومی گسترش شبکه های اجتماعی و توسعه رسانه های مجازی را ابزار بسیار مناسبی دانست که روابط عمومی ها می توانند از طریق آن بر حساسیتهای افراد به بروز خسارتهای ناشی از اتفاقات طبیعی و انسانی که در اثر نبود بیمه به عنوان یک امر ملزم در میان خانواده ها به وجود می آید بهره ببرند.

ایشان با اشاره به واژه جیب گشاد به عنوان یک اصطلاح در جهان بیمه اظهار داشت : این اصطلاح به این معنا است که جامعه و نهادها به صنعت بیمه به عنوان یک جیب گشاد برای مطالبه خسارتهای خود تحت هر شرایطی نگاه می کنند . این نگاه تاسف بار به صنعت بیمه ، موجب خسران شرکتهای فعال این عرصه شده است که تغییر این وضعیت از ماموریتهای مهم روابط عمومی ها میتواند تلقی شود که آن هم نیازمند یک برنامه مدون برای فرهنگ سازی است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد