درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3839صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 4 تیر 1392 - 15:52
ایجاد نظم بصری درشعب بانک مسکن و تاثیر آن بر رفتار مشتریان
  

نویسندگان :

دکتر شهباز برآهویی استاددانشگاه

عذرامرادی

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تحول دانشگاه آزادقشم

 

چکیده

وضعیت کلی شعب بانکها به لحاظ ابعادامکاناتی ، فیزیکی واجرایی درنگاه اولیه به مشتریان می نمایاند که شعب بانک تاچه اندازه درجهت تکریم ارباب رجوع تلاش کرده اند . از این روبانکها بعنوان موسسات ارایه دهنده خدمات برای ارائه خدمات به مشتریان ، باید امکانات وتسهیلات لازم راداراباشند تابتوانند موجبات راحتی وآسایش مشتریان را ازهرلحاظ درهنگام حضور درشعبه فراهم نمایند.مشتریان درشعب بانکها کیفیت رابراساس دکوراسیون شعبه ، وسایل واثاثیه داخل شعبه ، طرز قرارگرفتن وسایل وراحتی وآسایش داخل شعبه ارزیابی می کنند.به همین دلیل موسسات مالی وبانکها باید برای زیباسازی داخل شعب خودسرمایه گذاری زیادی کنندوبا حل مشکلات مشتریان ، درحوزه خدمات واستفاده از مکانیزم پیشرفته درنگهداری وافزایش وفاداری آنها بکوشند.

 

واژگان کلیدی : بعد ظاهری ورفتاری کارکنان ، بعدامکاناتی ، اطلاع رسانی واطلاع گیری ومکانی درشعب

 

 مقدمه:
امروزه مشتریان ازجایگاه ویژه ای درنزد موسسات وسازمانهای ارائه دهنده خدمات برخوردارند. بطوریکه موسسات وسازمانهادرتلاشند تا نظرات وخواسته های متقاضیان خدمات رابا شیوه های مختلف اخذ ودرجهت برآورده نمودن آن قدم بردارند.سازمانها دریافته اند که رضایت مشتری ضامن بقای سازمان است وبایدبا اهمیت وتوجه به این امرپاسخگوی خواسته ها ونیاز های برحق مردم جامعه باشند.
دربانکداری نوین عوامل متعددی وجوددارند که برروند وتجهیز منابع پولی بانک ها تاثیردارند : عوامل فن آوری اطلاعات وارتباطات ، مهارت ، نیروی انسانی شاغل دربانک ها ، تنوع وکیفیت خدمات بانکی ، رضایت مشتریان از کارکنان وازجمله مطلوبیت محیط داخلی ومحل استقرارشعب.
شرایط وامکانات اثرگذار برنظم اداری ورعایت حق مشتریان از طریق ایجادنظم بصری درشعب وجلوگیری ازبی نظمی، مشتریان راکه یکی از دارائی های استراتژیک هستند وممکن است کوتاه مدت باشند به مشتریان بلندمدت تبدیل می کنندوبدین ترتیب ازهرارتباط مشتری به عنوان فرصتی برای ایجادوفاداری استفاده می شود وبانکها باید بکوشند برای پیشرفت خود از مرحله وفاداری مشتری به مرحله وابستگی مشتری ارتقا پیداکنند.

http://marketingarticles.ir

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد