درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38391صفحه نخست » پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 04:35
مدیرعامل خانه کتاب: ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات ایران دارند
مدیرعامل خانه کتاب از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید و با مدیران و مسئولان این بانک گفت‌وگو کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل خانه کتاب از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید و با مدیران و مسئولان این بانک گفت‌وگو کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نیکنام حسینی‌پور در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: قرآن فصل مشترک همه کشورهای مسلمان است، با توجه به اینکه آتش اختلافات منطقه به شدت توسط کشورهای مختلف در حال تشدید است و آمریکا و دیگر کشورها هم با حضور در خلیج فارس به اختلافات بین کشورهای اسلامی دامن می‌زنند، باید به قرآن کریم به عنوان کتابی که مسیر زندگی را به ما یاد می‌دهد، متصل شویم. به اعتقاد من قرآن کریم در حوزه دیپلماسی فرهنگی به خصوص در حوزه کشورهای اسلامی می‌تواند بسیار مفید واقع شده و مورد استفاده قرار گیرد. حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، مالزی، کشورهای آفریقایی و … نشان‌دهنده این است که نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم جایگاه خود را در بین کشورهای اسلامی باز کرده است.


وی با اشاره به نام‌گذاری سال ٩٨ به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: اگر نام‌گذاری‌های ده سال اخیر را تحلیل کنیم، درمی‌یابیم که جنبه اقتصادی، نگاه به درون و تولید ملی جان‌مایه نام‌گذاری‌ها بوده است. امسال هم به عنوان سال رونق تولید ملی نام‌گذاری شده است و مطمئنا چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در گسترش ارتباط بین استفاده کنندگان از محصولات فرهنگی با تولیدکنندگان این آثار بسیار موثر و مفید باشد.


مدیرعامل خانه کتاب بر اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرها و مناطق مختلف تاکید و اضافه کرد: وزارت ارشاد اسلامی با همکاری نهادهای اسلامی مختلف می‌توانند تعداد بیشتری از این نمایشگاه‌ها را در نقاط مختلف برگزار کند تا همه مردم از این فرصت ماه مبارک رمضان و نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.


حسینی‌پور در ادامه به حضور بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک حامی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و یادآوری کرد: حضور و فعالیت بانک صادرات در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مسبوق به سابقه است، به ویژه اینکه ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات دارند. بانک صادرات و مدیران این بانک در ١٠، ١٢ سال گذشته نقش‌های زیادی در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی ایفا کرده‌اند. اما مدیرعامل فعلی بانک صادرات ایران به دلیل صبغه فرهنگی خود، تمایل دارد که کل مجموعه در حوزه‌های فرهنگی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بیشتر تلاش کنند.


وی فعالیت‌ها و خدمات بانک صادرات ایران در نمایشگاه قرآن را شایسته تقدیر دانست و تاکید کرد: این فعالیت‌ها نقطه قوت بانک صادرات است و نباید از آن غافل شویم، حتی سایر بنگاه‌های اقتصادی باید از بانک صادرات یاد بگیرند و در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی سرمایه‌گذاری کنند. از این نظر من به بانک صادرات ایران و مدیران آن تبریک می‌گویم و انشاءالله این ایفای نقش بتواند تداوم داشته باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد