درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38514صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 10:24
مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.

به گزارش شارا، حجت‌اله صیدی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل روابط‌عمومی در دومین روز از «هفته روابط‌عمومی»، با ارائه تعریفی از جایگاه این بخش در هر سازمان افزود: روابط‌عمومی در زنجیره ارزش هر سازمانی جایگاه ویژه دارد. این جایگاه به ویژه در سازمانی همچون بانک صادرات ایران که بیش از فناوری و تجهیزات، به منابع انسانی خود متکی است، اهمیت برجسته‌تری دارد و بخشی از موفقیت‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته، مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کار را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفته‌اند و در حوزه رسانه‌ها، همکاران و انعکاس نقطه نظرات مشتریان به حوزه مدیریت بانک، دقیقا کار تخصصی می‌کنند و بخشی از موفقیت‌‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. ارتقای تصویر واقعی بانک در جامعه از جمله این اقدامات است که جای قدردانی و تشکر دارد.


حجت‌اله صیدی در بازدید از دایره امداد مشتریان بانک صادرات ایران نیز تقویت جایگاه این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: «صدای سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبان‌گویای بانک صادرات ایران است. هر مشتری که با این بخش تماس می‌گیرد، انتظار پاسخی قانع‌کننده دارد و می‌خواهد گرهی از کارش باز شود. بخشی از این مشکلات به صورت فوری قابل رفع شدن است و بخشی به دلیل ارتباط با سایر بانک‌ها در مبادلات و تراکنش‌های بین‌بانکی ممکن است زمانبر باشد که وظیفه پاسخگویی به این موارد بر عهده «صدای سپهر» است که برای بانک اهمیت بسیار زیادی دارد و اهتمام ویژه برای تقویت این بخش به کار گرفته شده است.


وی افزود: سرعت در پاسخگویی به بیش از هزار و ٢٠٠ تا هزار و ٣٠٠ تماس روزانه، این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند که با توجه به شرایط موجود جای قدردانی ویژه از همکاران دارد. بخشی از ارائه راه حل برای مشکلات مردم و مشتریان که همیشه افتخار بانک صادرات ایران بوده، توسط همکاران این دایره رقم می‌خورد.


مدیرعامل بانک صادرات ایران در عین حال تصریح کرد: برخی تاخیرات احتمالی در پاسخگویی که گاهی به دلیل وقفه در اتصال اینترنت بین‌المللی رخ می‌دهد، گلایه‌هایی را ممکن است در پی داشته باشد، که تلاش‌های زیادی برای رفع این موضوع صورت‌گرفته و در عین حال ضروری است بابت آن از مردم شریف و مشتریان محترم نیز عذرخواهی کنیم. سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این بخش در حال ارتقا است و شرایط به مراتب بهتری را در آینده نزدیک در این حوزه شاهد خواهیم بود.


در جریان این بازدید حجت‌اله صیدی با کارکنان و مشتریان شعبه میدان جمهوری بانک صادرات ایران نیز دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان قرار گرفت و در فضایی صمیمی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد