درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38559صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 13:37
مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند
دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این روز گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این روز گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، شیری تصریح‌کرد: مأموریت مهم روابط‌عمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد و توسعه این آگاهی در بین آنان است.


وی ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذینفعان را از دیگر مأموریت‌های روابط‌عمومی دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی باید به نحوی اطلاع‌رسانی کند که همه مردم بتوانند ارتباط ذهنی مطلوبی با این بانک برقرار کرده و ارتباط آنان از یک مخاطب به مشتری یا سهامداری بانک تبدیل شود.


شیری خاطرنشان‌کرد: به‌دلیل گستردگی خدمات و تنوع فعالیت‌ها و ذینفعان پست بانک ایران، حوزه فعالیت روابط‌عمومی این بانک گسترده‌تر و متنوع‌تر از سایر بانک‌هاست و روابط‌عمومی باید برنامه کامل و جامعی برای ایجاد ارتباط مناسب به‌منظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزه‌ها طراحی و اجراء کند.


مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: اطلاع‌رسانی باید بهنگام، صحیح، دقیق و قابل اطمینان باشد تا بتوانیم در جلب اعتماد و رضایت مردم و همکاران موفق عمل کنیم.


شیری کارکنان را از مهمترین مخاطبان بانک دانست و افزود: جمع‌آوری و تدوین انتظارات و پیشنهادات همکاران، ارائه این دیدگاه‌ها به مدیران ارشد بانک و اطلاع‌رسانی و لحاظ‌کردن این نظرات در برنامه‌های بانک از برنامه‌هائی است که باید بطوردقیق در روابط عمومی اجراء شود.


مدیرعامل پست بانک ایران؛ تولید محتوای اختصاصی، باکیفیت، قابل قبول و استاندارد برای هر طیف از مخاطبان را یک اصل مهم در روابط عمومی دانست و گفت: حضور با برنامه، هدفمند و پویا در شبکه‌های اجتماعی برای انتشار و افزایش اثرگذاری محتواهای تولیدشده ضروری است.


شیری بهره گیری از نیروی انسانی باتجربه و متبحر در روابط عمومی و سایر بخش‌های بانک را ضروری خواند و افزود: آموزش پربازده‌ترین سرمایه گذاری است و مدیران باید آموزش مستمر کارکنان برای همگام شدن با تغییرات تکنولوژی را در رأس برنامه های خود قرار دهند.


محمدرضا فرنقی‌زاد مدیر امورهماهنگی و حوزه‌مدیریت نیز در این جلسه با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل بانک به حوزه روابط‌عمومی گفت: انتظارات مطرح‌شده از روابط‌عمومی طی یک برنامه دقیق تدوین و جهت اجراء به واحدهای ذیربط ابلاغ و بر اجرای آن نظارت می‌شود.


فرنقی‌زاد هدف نهائی برنامه های روابط عمومی را ایجاد دیدگاه مثبت در ذهن مخاطبان دانست و تأکید کرد که در این راستا باید بطور مستمر میزان رضایت و پیشنهادات مخاطبان در مورد خدمات بانک مورد سنجش قرار گیرد.


وی بر لزوم هماهنگی فعالیت‌ها با روابط‌عمومی‌نوین تأکید و تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر بر افکارعمومی باید از تمام ابزارهای الکترونیک موجود استفاده کرده و همگام با تکنولوژی برنامه‌های اطلاع رسانی بانک را به جلو ببریم.


همچینن کارکنان اداره‌کل روابط عمومی در این جلسه ضمن معرفی خود، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند.


گفتنی است: دکترصباغی عضو هیات‌مدیره پست‌بانک‌ایران به‌همین مناسبت با حضور در اداره‌کل روابط‌عمومی و تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی از تلاش‌ها و مساعی کارکنان این اداره‌کل تقدیر نمود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد