درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3916صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 10 تیر 1392 - 04:17
روابط عمومی و شعار سال
وجود روابط عمومی اثرگذار در سازمان ها موجب گسترش فعالیت ها و افزایش کیفیت خدمات از یکسو و جلب رضایت افکار عمومی از سوی دیگر می شود.
  

شارا، علی فصیحی کارشناس ارشد بیمه- امروزه اهمیت و جایگاه روابط عمومی در توسعه فعالیت ها و نیل به اهداف سازمانی در سطوح مختلف برکسی پوشیده نیست. شرایط و ساختار جوامع به دنبال تحولات روزافزون آنچنان پیچیده شده که تحقق اهداف و آرمان ها به آسانی میسر نیست. وجود روابط عمومی اثرگذار در سازمان ها موجب گسترش فعالیت ها و افزایش کیفیت خدمات از یکسو و جلب رضایت افکار عمومی از سوی دیگر می شود.
 روابط عمومی ها از طریق ایجاد تعامل و مشارکت بخش های مختلف، ‌بسترسازی فرهنگی و ایجاد آرامش و محیط پر از نشاط و امید، تمهیدات لازم در خصوص زمینه پاسخگوئی مسئولان،‌ دریافت اطلاعات و انعکاس اخبار صحیح، نظرسنجی و تبیین انتظارات عمومی و بهره مندی از ابزار و امکانات مناسب ارتباطی از سازمان و جامعه خود حمایت می کنند.
 روابط عمومی "پیشرو" از دانش و آگاهی قابل توجهی برخوردار بوده و هدفمند حرکت می نماید.
 شناخت محیط داخلی و خارجی از ویژگی های مهم آن بوده و با تکیه بر سرمایه های داخلی و بومی می تواند بر سرمایه دانشی خود بیافزاید و کارکرد موثر و توانمندی داشته باشد.
 باید این مهم را در نظر بگیریم که روابط عمومی موثر و توانمند حاصل اعتقاد و اعتماد عمیق مدیر ارشد سازمان می باشد. بدون حمایت آگاهانه و پشتیبانی مدیر ارشد سازمان، روابط عمومی نمی تواند جایگاه وی‍ژه خود را بدست آورد. لذا باید این حس اعتقاد و ایمان در خصوص "اهمیت نقش روابط عمومی ها" را در مدیران ارشد ایجاد و یا تقویت نمود.
 با نام گذاری سال جدید به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری که نوعی آینده نگری و تدوین استرات‍‍ژی است برای نیل به اهداف تعیین شده و با توجه به شرایط امروز که از سوی دشمنان مورد تحریم قرار گرفته ایم می توان به نقش و جایگاه روابط عمومی نگاه ویژه ای نمود.
 روابط عمومی وظیفه خود می داند برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش نموده و زمینه مشارکت عمومی و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را چه در رویدادهای سیاسی و چه در فعالیت های تولیدی و خدماتی فراهم سازد. آنها با شناخت نیازها و ضرورت های اقتصادی و ارائه اطلاعات سازنده ازتولید ملی و اقتصاد کشور حمایت خواهند نمود.
 در راستای این رسالت خطیر، قطعا" تدبیر، ‌ بینش و همت روابط عمومی به گونه ای است که بتواند به وظیفه خود عمل نموده و با اقدامات مدبرانه نسبت به رهنمودهای فوق، راه رشد و توسعه کمال را هموارتر نماید که در نهایت منجر به خلق حماسه ای سیاسی و اقتصادی گردد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد