درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39926صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 08:30
راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر
احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
بیمه کوثر، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه در باشگاه مشتریان هر یک از بیمه‌گذاران عضو باشگاه با توجه به میزان امتیازی که به‌دست می‌آورند می‌توانند به‌عنوان اعضای ویژه، طلایی، نقره‌ای، برنزی و معمولی از مزایای خاص هر یک از این گروه‌ها بهره‌مند شوند، خاطرنشان‌‌کرد: کسب امتیاز و قرار گرفتن در هر گروه با توجه به میزان مشارکت اعضای باشگاه در فعالیت‌های مختلفی همچون تمدید بیمه‌نامه، معرفی به دوستان، شرکت در نظرسنجی، خرید برخط، تکمیل حساب کاربری باشگاه و … صورت می‌گیرد.
 
 وی با اشاره به اینکه مشتریان گروه ویژه از مزایایی همچون ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید پوشش‌های بیمه‌ای عمرو‌سرمایه‌گذاری، درمان خانواده، هزینه‌های حقوقی، ودیعه مستاجر، آتش‌سوزی منزل مسکونی، حوادث انفرادی، صندوق عقب اتومبیل و … بهره‌مند می‌شوند، تصریح‌کرد: اعضای گروه طلایی نیز می‌توانند در خرید این بیمه‌نامه‌ها از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.
 
 مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه ‌کوثر افزود: در گروه نقره‌ای، ۱۵ تا ۶۰ درصد تخفیف برای خرید پوشش‌های مختلف بیمه‌ای در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه اعضای معمولی باشگاه نیز در خرید این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند از تخفیف ۵ تا ۵۵ درصدی برخوردار شوند.
 احمدرضا عصاری با تاکید بر اینکه باشگاه مشتریان فرصت‌هایی را برای بیمه‌گذاران‌ فراهم می‌کند که علاوه بر استفاده از انواع پوشش‌های بیمه‌ای شرکت، بتوانند از خدمات مختلف دیگر نیز به شکل رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند، اظهارکرد: در این باشگاه، اعتبارهایی نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. مشتریان پس از عضویت در باشگاه، درصدی از خریدشان به‌عنوان اعتبار به آن‌ها تعلق می‌گیرد و با توجه به اعتبار کسب‌شده می‌توانند از خدمات معمولی، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ‌ستاره استفاده کنند، ضمن اینکه امکان استفاده از نرخ‌دهی رشته‌های مختلف بیمه‌ای با توجه به ستاره‌های کسب شده میسر است.
 
 وی با ذکر مثالی در این باره گفت: در خدمات پنج‌ستاره، اعضای باشگاه از مزیت‌هایی همچون ارایه خدمات صدور در محل و خارج از نوبت، ارایه رایگان بیمه‌نامه‌های جدید و لوکس، افزایش مهلت پرداخت در تمدید بیمه‌نامه و … بهره‌مند می‌شوند و امکان استفاده از امکانات رفاهی، سفرهای زیارتی، اقامت در هتل‌ها و … را نیز خواهند داشت.
 
 مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر یادآورشد: این باشگاه با همکاری معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و فنی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت سی‌کلاب به بهره‌برداری رسید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد