درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40195صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 19:48
ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
صنعت روابط عمومی به شدت تغییر کرده است و برای موفقیت امروز باید از مهارت های قدیمی و جدید استفاده کنید. به نقل از مایکل اسمارت، "اگر ۸۰ درصد از وقت خود را در ۲۰ درصد از لیست خود که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان شما دارد، صرف کنید، موفق خواهید بود."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| مایکل اسمارت |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| متخصصین روابط عمومی باید با ابزارها و روندهای جدید سازگار شوند، اما برخی از تاکتیک ها هرگز از رده خارج و بی مصرف نمی شوند. در اینجا چهار مهارت وجود دارد که هر متخصص روابط عمومی باید آنها را پرورش دهد.
 

نقش یک حرفه ای روابط عمومی در زمینه های مختلفی از جمله دیجیتال، رسانه های اجتماعی و بازاریابی گسترش یافته است. به طوری که به سختی می توان فهمید که توانایی برای انجام این کارهای چند وجهی و گسترده نیاز است.


من به تازگی با مشاور روابط عمومی مایکل اسمارت آشنا شدم که چهار مهارت اساسی قدیمی و جدید را به اشتراک گذاشته است که همه متخصصین روابط عمومی امروزه باید برای موفقیت آنها را در اختیار داشته باشند.


مهارت های بی انتها
۱. توانایی نوشتن یک جمله اعلامی ساده هرگز منسوخ نمی شود.

برای پیشبرد ایده ها و داستان های مهم، حایز اهمیت است که مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنید.


هنگام تماس و ارتباط با خبرنگاران، وضوح و شفافیت یک اصل است. آیا هنگامی که مطلب شما را می خوانند، چراغ روشن می رود؟ آیا آنها می توانند دقیقاً آنچه را که شما سعی در انتقال آن دارید بفهمند و چرا این موضوع مهم است؟ آیا آنها توجه می کنند؟


بسیاری از روزنامه نگاران روزانه ۴۰۰ ایمیل دریافت می کنند، بنابراین برای جلب توجه باید موضوع خود را با چند جمله خوب بیان کنید. گزارشگران، نویسندگانی هستند که به طور خاص متون نوشتاری دریافتی را نقد می کنند. اگر متن نوشتاری شما از لحاظ گرامری نادرست، غیر متقاعد کننده و غیرقابل اطمینان باشد، اعتبار شما به عنوان یک حرفه ای زیر سوال می رود.


۲. همیشه مخاطبان اصلی خود را شناسایی و درک کنید.
در حالی که هر متخصص روابط عمومی آرزو دارد در نیویورک تایمز یا وال استریت ژورنال قرار بگیرد، خوانندگان آن نشریات محترم ممکن است مخاطب پیام شما نباشند.


قبل از تهیه یک لیست رسانه ای یا استراتژی، تعیین این که به چه کسی نیاز دارید برسید و یا چه کسی محصول یا خدمت شما را خریداری می کند، بسیار مهم است؟ آنها چند سال دارند، کجا زندگی می کنند، چه چیزی می خوانند، تماشا می کنند و مصرف می کنند؟ هنگامی که تصویری واضح از مخاطبان خود به دست آوردید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام رسانه ها ارزش هدف گذاری را دارند و متناسب با آن مطالب را طراحی کنید.


دو مهارت جدید ضروری
۱. محتوای خود را با بستر مورد نظر خود مطابقت دهید.

روزهای انتشار بیانیه مطبوعاتی و ارسال آن به ۲۰۰ خبرنگار به پایان رسیده است. با گسترش رسانه های آنلاین و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی، شما نیاز به تغییر شکل داستانی برای هر بستر دارید.


گرچه ممکن است هنوز یک سرویس خبری، علاقه مند به انتشار مطبوعاتی یا یک تحقیق جدید باشد اما یک رسانه آنلاین ممکن است ویدئویی از یک استاد را در آزمایشگاه نشان دهد که چگونه کار می کند و یافته های کلیدی خود را توضیح می دهد. همچنین می توانید یک داستان اینستاگرامی را برجسته کنید که برای مثال یک روز مهم در زندگی یک دانشمند باشد.


مهم است که رسانه هایی را انتخاب کنید تا مخاطبان مورد نظر شما را پیدا کنند و سپس تلاش کنید تا محتوا را به گونه ای تولید کنید که در رسانه ای خاص به خوبی نقش بازی کند.


شما همچنین باید انعطاف پذیر و باهوش باشید تا بتوانید دسترسی خود را با عادت های فردی خبرنگاران یا تأثیرگذاران تطبیق دهید. بدانید چه کسی یک ایمیل را در ساعت ۷ صبح می خواهد و می دانید که فقط اعلان های توییتر را می خواند. کار بسیار پیچیده ای است اما نتایج حاصل از شخصی سازی راه و روش پیشبرد شما ارزشمند خواهد بود.


۲. تمایل داشته باشید تا ساختارهای قدیمی را رها کنید و قوانین را زیر پا بگذارید.
سبک آسوشیتدپرس هنوز جایگاه خود را دارد اما امروزه به دلیل اینکه بسیار شخصی است، اما اگر به روش Buzzfeed (شرکت رسانه ای خبری اینترنتی امریکایی) می نویسید احتمالاً نمی توانید از راهنمایی های آسوشیتد پرس پیروی کنید. اگر بتوانید سبک خود را با سبک خروجی تطبیق دهید و نشان دهید که می فهمید که آنها چه کاری انجام می دهند و همه چیز را درباره مخاطبان آنها بدانید، به احتمال زیاد توجه آنها را جلب خواهید کرد.


اصل پاداش
...صنعت روابط عمومی به شدت تغییر کرده است و برای موفقیت امروز باید از مهارت های قدیمی و جدید استفاده کنید. به نقل از مایکل اسمارت، "اگر ۸۰ درصد از وقت خود را در ۲۰ درصد از لیست خود که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان شما دارد، صرف کنید، موفق خواهید بود."


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
۸ سپتامبر ۲۰۱۹
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد