درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4073صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 22 تیر 1392 - 16:12
تاثیر تبلیغات اینترنتی در دیده شدن بانک ها
  

یکی از دلایل این حجم از تبلیغات را می توان در تلاش بانک ها برای تشویق مردم به سمت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک جستجو کرد.
 همچنین تبلیغات اینترنتی امکان ارتباط دو سویه میان بانک ها و مشتریان را فراهم می کند، به این ترتیب که بازخورد ارائه شده از سوی مشتریان می تواند به بانکدارها برای خدمات بهتر کمک کنددلیل دیگر این امر هم می تواند ناکارآمدی روش های سنتی بازاریابی باشد.
 به یاد داشته باشید که تبلیغات اینترنتی خواب ندارند و در تمام 24 ساعت شبانه روز تنها با یک کلیک می توانند در برابر چشمان مخاطبان قرار گیرند.
  این نوع تبلیغات غیر از اینکه تعطیلی بردار نیست، محدود به یک منقطه جغرافیایی هم نیست و همه مردم در سراسر دنیا می توانند با همان یک کلیک تبلیغ شما را ببینند.
 قابلیت به روز رسانی و بهینه کردن تبلیغات در کمترین زمان و با حداقل هزینه از دیگر مزایایی است که تبلیغات اینترنتی را برتر از نوع سنتی آن می کند.
 
 در کشور ما نیز فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت در میان اقشار مختلف جامعه این نکته را یادآوردی می کند که تبلیغات صنایع مختلف در فضای مجازی بسیار تاثیرگذارتر از یک بیلبورد بزرگ در بهترین نقطه یک شهر بزرگ یا یک بروشور با توزیع گسترده است.a
 
 البته تاکید بر تبلیغات اینترنتی به مفهوم غافل شدن از تبلیغات میدانی نیست، بلکه منظور این است که این روزها کفه تبلیغات اینترنتی به نوع میدانی آن سنگینی می کند.
 اخبار منتخب بانکی دات آی آر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد