درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 00:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40733صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 11 اردیبهشت 1400 - 07:59
نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| من همیشه خاطرنشان کرده ام که روابط عمومی به تنهایی ابزاری قابل اعتماد برای تولید تقاضا نیست. اما کلمه کلیدی در اینجا "قابل اطمینان" است. رسانه های درآمدزا به اندازه بازاریابی ایمیل، SEM و سایر اشکال تبلیغات پولی کار نمی کنند. اما قبل از اینکه قدرت روابط عمومی را رد کنید، نقش آن را در ایجاد آگاهی و عمومی سازی در نظر بگیرید.


تار شدن خط بین رسانه های درآمدزا، پرداختی، اشتراکی و متعلق به نقش سنتی روابط عمومی تا حد زیادی تقویت شده است. یک برنامه روابط عمومی با طراحی خوب با سایر خدمات بازاریابی، از بالای قیف گرفته تا مرحله پس از خرید، کار خواهد کرد.


روابط عمومی آگاهی بالای قیف را ایجاد می کند
پر کردن قیف فروش از بالا، با آگاهی شروع می شود. اما ممکن است این آگاهی درگیر یک نام تجاری باشد یا شاید فقط مشکلی باشد که به آن پرداخته است. این امر بویژه در کمپین های روابط عمومی B2B موفقیت آمیز است، جایی که چرخه فروش طولانی و محصولات پیچیده است. تاکتیک هایی مانند بازاریابی محتوا، فرصت صحبت کردن برای مدیران سطح C را ایجاد می کند و مقالات برجسته با هم کار می کنند تا دید یک مارک یا موقعیتی را که برند ایجاد می نماید، تقویت کند.

محتوای روابط عمومی عمق و اعتبار را ارایه می دهد
مرحله بعدی، مرحله علاقه است. این مرحله همچنین مرحله ای است که بازاریابی هدفمند با ارائه و انتشار اطلاعات مربوط به برند تجاری شروع می شود. اما تاکتیک های روابط عمومی می توانند محتوای آموزشی هدفمندی مانند فیلم ها را ارایه دهند. همه اینها برای یک مشتری جدی ارزشمندتر است. محتوای تولید شده توسط روابط عمومی نیز بیش از همه مطالب پرداخت شده دارای یک مزیت اساسی است. این محتوا، عمق را فراهم می کند.


به کار گرفتن داستان پردازی، نفوذ را متقاعد می کند
داستان پردازی از مرحله آگاهی اولیه شروع می شود و می تواند در سفر مشتری نقش داشته باشد. به بحث های عمومی درباره مراقبت های بهداشت جهانی فکر کنید. آمار مهم است، اما داستان های فردی خانوادگی متقاعد کننده تر هستند.

یک فیلم توصیفی درباره یک کسب و کار ویران شده توسط یک حمله باج افزار می تواند بسیار قانع کننده باشد.


این زمان همچنین زمان مناسبی برای تبلیغ نظرات مشتری در رسانه های اجتماعی و انجمن هایی مانند گروه های لینکداین است. منابع کلیدی دیگر شامل گزارش های تحلیلگران هستند که تأثیر زیادی دارند...

اقدامی قاطع بر روی خرید
چه چیزی خریداران را بر روی یک خط خرید سوق می دهد؟ این اتفاق هنگامی می افتد که تخصص، نفوذ و آموزش شخص ثالث با هم جمع می شوند. به تعبیر روابط عمومی، این جایی است که روابط تحلیلگر درجه یک، بازاریابی تأثیرگذار و اشتراک اجتماعی با هم جمع می شوند. مشتریان تجاری امروزی پیشرفته، دیجیتالی اندیشمند و متعهد به تحقیق در مورد خریدهای خود هستند.


برای سایر محصولات و انواع دیگر سفرهای خریدار، توصیه های همسالان کار می کند. به گفته فشارسنج اعتماد ادلمن، "شخصی مانند من" از یک سلبریتی معتبرتر است. تجربه غریبه ها در همان جامعه حرفه ای می تواند به همان اندازه خبرگان، ترغیب کننده باشد.


مرحله آخر همچنین جایی است که بازاریابان از اعتبار داستانهای رسانه های درآمدزا، آن را از طریق کانال های دیگر تقویت می کنند. این به سادگی استفاده از بررسی محصولات در تبلیغات یا یک خبرنامه آینده نگر است. در مرحله بعدی قیف قدرتمندتر است زیرا علاقه افزایش می یابد و به سمت عمل حرکت می کند.

خرید پایان سفر نیست
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد