درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41196صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 5 دی 1398 - 15:26
اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است
در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون که به عنوان مدرس در برنامه آموزشی مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای ویژه بانکداران شعب این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.

معادی اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراین‌باره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی می‌گردد در شرایط کنونی تعدادی از سازمان‌های تولیدی و خدماتی بواسطه شرایط مختلف تحت‌الشعاع برخی از مسائل قرار گرفته به نحوی که این استراتژی مهم و این وظیفه اساسی که در قالب توجه و تحقق رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌محوری متجلی می‌شود دستخوش کم‌توجهی و بعضی از مواقع بی‌توجهی و کم‌لطغی قرار گرفته است.

مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون توجه مرکز آموزش و پژوهش این بانک را در تحلیل و نیازسنجی و متعاقب آن برگزاری دوره آموزشی کاربردی با عناوین مختلف و در سطوح ستاد و صف این بانک را در خور تحسین یاد کرد و دراین‌باره گفت: رشد، توسعه و افزایش ظرفیت کمی و کیفی و مهارت‌افزایی سرمایه انسانی که منتج به رضایت‌مندی مشتریان شود تنها از مسیر آموزش و استمرار تداوم این امر مهم خواهد بود.

شایان ذکر است مرکز آموزش و پژوهش بانک با هدف توسعه و فرهنگ‌سازیِ حرفه‌ای‌گرایی در میان بانکداران شعب، به عنوان رده نخست رویارویی مشتریان با بانک، اولین سری برنامه آموزشی “مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای” را روز چهارشبنه برگزار کرد.

گفتنی است جامعه هدف این برنامه، بانکداران استان‌های تهران، البرز و قم بودند که به مدت ۸ ساعت مباحث کاربردی و شعبه‌محور را در دو زمینه مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای با تدریس جناب آقای سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت آموزش دیدند.

برنامه آموزشیِ موصوف، برنامه‌ای جامع با منظور توسعه بینش و مهارت همه بانکداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری است که بنا دارد بانکداران را در تمام سطح کشور و در مدیریت شعب استان‌ها تحت پوشش قرار دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد