درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41218صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1398 - 07:28
چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟

شما دو نوع پیام ارسال می کنید
وقتی سخنرانی می کنید، دو نوع پیام برای مخاطبان خود ارسال می کنید. صدای شما پیام کلامی را منتقل می کند. در عین حال بسیاری از اطلاعات از نظر ظاهر، حرکات و رفتار شما انتقال می یابد. در حقیقت، وقتی شما در مقابل یک گروه صحبت می کنید، این افراد قضاوت خود را از شما و پیام شما بر اساس آنچه می بینند و آنچه می شنوند پایه گذاری می کنند.

بهترین ابزار برای استفاده در هنگام صحبت در ملاء عام
وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، بدن شما می تواند ابزاری مؤثر برای تأکید و شفافیت سخنان شما باشد. علاوه بر این، این همچنین قدرتمندترین ابزار شما برای متقاعد کردن مخاطب از صداقت و اشتیاق شماست.

در عین حال، باید توجه داشته باشید که اعمال بدنی شما مخاطب را منحرف نمی کند و یا معانی را پیشنهاد می کند که با پیام کلامی شما موافق نیستند. در حقیقت ، آگاهی از این واقعیت که بدن شما می تواند سخنان شما را شکست دهد، بسیار مهم است.

به عبارت دیگر، هرچه هدف گفتار شما باشد (برای اطلاع رسانی، ترغیب، سرگرمی، ایجاد انگیزه و غیره)، زبان بدن شما باید متناسب با آنچه می گویید باشد.

درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند
برای تبدیل شدن به بلندگوی مناسب و تاثیرگذار، باید درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند. به عنوان مثال، حتی اگر نمی توانید جلوی ارسال پیام های غیر کلامی مخاطبان خود را بگیرید، می توانید یاد بگیرید که آنها را مدیریت و کنترل کنید.

یادت باشه
برای استفاده از بدن خود به عنوان ابزاری برای ایجاد یک بلندگوی مؤثر، باید نقاط قوت و چالش های غیر کلامی خود را تعیین کنید. علاوه بر این، شما همچنین باید هرگونه رفتار جسمی را که توجه شما از آنچه گفته می شود در طول سخنرانی نشان دهد، از بین ببرد.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد