درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42690صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 18:54
گزارش برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت صمت
مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای وزارت صمت در سال ۹۹ تاکید کرد: امروز همراه با جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است شاهد یک جنگ روانی و رسانه ای سنگین نیز هستیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای وزارت صمت در سال ۹۹ تاکید کرد: امروز همراه با جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است شاهد یک جنگ روانی و رسانه ای سنگین نیز هستیم.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، سید شریف حسینی افزود: وزارت صمت برای پیشبرد اهداف خود به خصوص در سال "جهش تولید" نیازمند اعتماد، همکاری و همراهی مردم است و عملکرد آن باید از سوی مردم به درستی مورد قضاوت قرار گیرد.


وی ادامه داد: ظرفیت روابط عمومی های مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون شک یکی از قوی ترین روابط عمومی سطح کشور است که البته نیازمند فعال سازی حداکثری این پتانسیل عظیم هستیم تا مردم با اطلاع دقیق تر از روند اقدامات و برنامه های در دست اجرا، در شرایط خاص و بزنگاه ها همراهی بهتر و بیشتری با مجموعه داشته باشند.


حسینی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در طول سال گذشته و به ویژه در ایام پایانی سال و در دوران کرونا گفت: در مدت زمان کوتاهی فقط در همین موضوع کرونا اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و انتظار می رفت اطلاع رسانی موثرتری در این خصوص اتفاق بیفتد.


وی تصریح کرد جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت خانه باید به صورت مستمر و منظم برگزار شود و تصمیمات اتخاذ شده در آن به دقت و با برنامه ریزی دقیقی عملیاتی شوند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت: امیدآفرینی وظیفه خطیر روابط عمومی های وزارتخانه است

 


معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه در سال 99،گفت: عملکرد وزارت صمت در بخش های مختلف تولید و تامین در طول سال گذشته و به ویژه در دوره کرونا کاملا افتخار آمیز بوده است.

افشار فتح الهی افزود: ما دنبال بزرگنمایی اقدامات نیستیم بلکه با در نظر گرفتن شرایط سخت تحریم های تحمیلی به کشورمان حفظ روند تولید و تامین به هنگام کالاهای مورد نیاز مردم به خوبی انجام گرفته و تلاش متعهدانه همه مدیران وزارتخانه در این راستا قابل تقدیر بوده است.


معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت گفت: در همین بحران کرونا در مقایسه با سایر کشورها، وضعیت کشور ما به لحاظ تامین اقلام بهداشتی، تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم کاملا قابل قبول بوده و در این مدت شاهد یک جهش واقعی در تولید اقلام بهداشتی بوده ایم و به لطف خداوند و تلاش همه دست اندرکاران مسئول در وزارت صمت در هیچ نقطه ای از کشور کمبود کالایی نداشتیم.


فتح الهی تاکید کرد: ما موظف هستیم بدور از هرگونه خلاف گویی و با انعکاس واقعیات به آحاد مختلف مردم، امیدآفرینی کنیم و این وظیفه خطیر روابط عمومی های وزارتخانه است که انتظار می رود در این مسیر گام های محکمتری بردارند

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تدوین برنامه اختصاصی روابط عمومی‌ها برای تحقق اهداف جهش تولید

 


سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی این وزارتخانه در سال 99 تاکید کرد: همه روابط عمومی‌های خانواده صنعت، معدن و تجارت، باید برای تحقق اهداف جهش تولید برنامه مدون داشته باشند

علی اکبر رضایی در این جلسه با اشاره به خط مشی تعیین شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مجموعه روابط عمومی های این وزارتخانه گفت: آقای رحمانی همواره بر این موضوع تاکید دارند که " رضایت مندی مردم از عملکرد وزارت صمت اولویت نخست ما است، اما این امر منوط به انعکاس سریع، دقیق و صادقانه روابط عمومی های مجموعه وزارتخانه است که باید عملکرد موجود را به اطلاع مردم برسانند".


وی افزود: باید در قالب یک انسجام و وحدت رویه، اولویت را بر امیدآفرینی و ایجاد نگرش مثبت افکار عمومی به موضوع جهش تولید، قرار دهیم.


رضایی تصریح کرد: امروز همزمان با جنگ اقتصادی، یک جنگ رسانه‌ای نیز متوجه ارکان مختلف اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور شده است و ما وظیفه داریم افکار عمومی را با واقعیت ها آشنا کنیم.


سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صمت تاکید کرد: در طول سال گذشته و به خصوص در دو ماهه اخیر، عملکرد مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش های تولید و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم کاملاً برای افکار عمومی روشن و مشهود بوده است؛ با این حال باید ابعاد مختلف اقدامات انجام شده برای مردم تشریح شود چرا که با جلب مشارکت عمومی مردم، می توانیم برای دستیابی کامل به اهداف جهش تولید در سال 99، گام های محکمتری برداریم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد