درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 00:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42760صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 1 شهریور 1401 - 07:24
7 نکته برای مدیریت شهرت و وضعیت حقوقی یک استارتاپ
در اینجا هفت نکته وجود دارد که می توانید برای مدیریت بهتر و محافظت از وضعیت حقوقی و اعتبار عمومی شغل خود از آنها استفاده کنید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا هفت نکته وجود دارد که می توانید برای مدیریت بهتر و محافظت از وضعیت حقوقی و اعتبار عمومی شغل خود از آنها استفاده کنید:


1. از حساسیت های مصرف کننده آگاه باشید و از سیاست دوری کنید


یکی از سریعترین راهها برای ایجاد مخمصه غیر ضروری روابط‌عمومی، انجام کاری است که به طرز ناخوشایند گروه بزرگی از مردم را اذیت خواهد کرد. متأسفانه امروزه پرهیز از این مسئله برای یک دوره طولانی بسیار دشوار خواهد بود زیرا به نظر می رسد بسیاری از مردم بویژه مشتریان، دیدگاه های مختلف و حساسی در مورد انواع موضوعات دارند. بنابراین، بهتر است از آمیختن نظرات شخصی یا دیدگاههای سیاسی با گفتمان شرکت اکیدا خودداری کنید.


2. داشتن یک سیستم قابل اعتماد برای رسیدگی به شکایات مشتری


شکایات حل نشده یکی دیگر از دلایل اصلی منفی روابط عمومی مانند بررسی های ضعیف آنلاین، تهمت و از بین رفتن مشتریان و مشتریان موجود است. خوشبختانه، شما معمولاً می توانید با فراهم کردن راهی برای دسترسی سریع و آسان شکایات، از چنین مواردی جلوگیری کنید. با این حال، سیستم ارسال شکایت تنها نیمی از راه حل است، زیرا شما همچنین باید هر شکایت را کاملاً در نظر بگیرید و برای رفع هر مشکل گام بردارید. این هدف اصلی خدمات به مشتریان به طور کلی است.


3. بازخورد بخواهید


در بسیاری از مواقع، شما می توانید از پلاگین (افزونه) های وب ساده استفاده کنید تا بازدید کنندگان سایت خود را به بازخورد در مورد عملکرد و پیمایش سایت خود هدایت کنید، یا سؤالاتی را ارائه دهید که می توانید پس از آن به طور عمومی در پست های وبلاگ پاسخ دهید. جمع آوری بازخورد از این طریق به شما کمک می کند تا نیازها و ایده های مشتری خود را مورد توجه قرار دهید.


4. به ذکر نام تجاری خود در سایت های رسانه های اجتماعی توجه کنید

شما می توانید به راحتی از نوار جستجو در سایت هایی مانند Facebook ،Twitter ،Instagram،P interest ،YouTube و سایر سایت های اجتماعی استفاده کنید تا ببینید مردم درباره نام تجاری شما چه می گویند. این یک قدم ساده است که می توانید هر روز یکبار برای دریافت به روزرسانی لحظه به لحظه در مورد چگونگی مشاهده برندتان انجام دهید.


5. فهرست های برتر و سایت ها را مرتباً بررسی کنید

همانطور که جستجو در سایت های رسانه های اجتماعی یک کار عاقلانه است، خوب است که به بررسی ها و رتبه بندی های خود نیز توجه کنید. در بسیاری از موارد هنوز هم می توانید موضوع را حل کنید و مشتری ناراحت را به مشتری وفادار تبدیل کنید.


6. بلافاصله به شکایات BBB رسیدگی کنید

هر گونه شکایتی که به دفتر شما ارائه شده است باید بلافاصله از طریق همان بستر بررسی و پاسخ داده شود. هرگونه علائم منفی که کسب و کار شما از BBB کسب می کند می تواند به طرز وحشتناکی بر شهرت برند شما تاثیر بگذارد و مانع دریافت اعتبار BBB شود؛ این یک اعتبار است که بسیاری از مصرف کنندگان و شرکای تجاری به دنبال آن هستند.

 


دفتر Better Business Bureau = BBB​​، که در سال 1912 تأسیس شد یک سازمان خصوصی و غیرانتفاعی است که رسالتش، تزریق اعتماد به بازار است.

 

Better Business Bureau = یک بازار اخلاقی که خریداران و فروشندگان می توانند به یکدیگر اعتماد کنند.



7- از استقراض بیش از حد خودداری کنید

سرانجام، مسئله دیگری که اغلب مدیریت شهرت یک برند را برباد می دهد، ورشکستگی است. بدیهی است هر شرکتی که بدهی غیرمعمول به بار آورد، مورد توجه سرمایه گذاران قرار نخواهد گرفت و همین امر بدست آوردن بودجه بیشتر در آینده را دشوار خواهد کرد. بدون دسترسی به سرمایه گذاران؛ یک تجارت به سادگی و به سرعت نمی تواند گسترش یابد و ممکن است توسط رقبای دیگر از گردونه رقابت خارج شود.


یک رویکرد همه جانبه و گسترده در مدیریت روابط عمومی داشته باشید

 

 

 



منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد