درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42927صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:21
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، روابط عمومی سازمان را تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان دانست.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که به‌صورت حضوری با همکاران روابط عمومی ستاد و به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران استانی و همکاران روابط عمومی استان سخن می‌گفت اظهار داشت: تکالیف و وظایف مهمی در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها بر عهده بانک توسعه تعاون قرار داده‌شده است، که انجام تکالیف مربوط به طرح‌های ملی، جایگاهی ویژه در راهبردهای هفت‌گانه و اهداف سازمانی بانک دارد. وی افزود: روابط عمومی بانک توسعه تعاون سیاست‌گذاری رسانه‌ای و راهبردهای ارتباطی را معطوف به این موارد مهم نموده و تهیه محتوای تخصصی اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی بانک در این زمینه‌ها صورت پذیرفته است.
 
 مهدیان کارکرد تخصصی و نقش پیش برنده روابط عمومی را در بانکداری نوین امروز غیرقابل‌انکار دانست و افزود: استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
 
 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون راه‌اندازی پورتال جدید و همچنین پایگاه خبری توسعه تعاون را از دستاوردهای روابط عمومی بانک یادکرد و افزود: روابط عمومی بانک با ایفای نقش حرفه‌ای و بهره‌مندی از فرصت‌ها و مدیریت بحران‌ها، بانک را در مسیر خدمات‌رسانی بهتر یاری داده است و از تمامی ابزارها و امکانات موجود در این زمینه‌ها استفاده نموده است.
 
 مهدیان نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در اجرای بند الف تبصره ۱۸ و همچنین تداوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را یادآور گردید و افزود: کلیه ادارات شعب استان‌ها التزام کافی برای اجرای صحیح طرح‌ها را داشته باشند و همکاران روابط عمومی نیز خدمات بانک در این زمینه‌ها را در قالب محتوای خبری اطلاع‌رسانی نمایند.
 
 رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ابلاغ راهبردهای هفتگانه این بانک را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف و مشتریان این بانک عنوان نمود و افزود: کلیه امکانات بانک برای ارائه خدمات مطلوب به تعاونگران و کارآفرینان بکار گرفته می‌شود و مدیران و روابط عمومی استان‌ها باید این راهبردها را مدنظر قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد