درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4374صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیجمعه، 11 مرداد 1392 - 14:05
سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی
  

سخنرانی مهندس عبدالحسین بیات
در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشستی که چهارشنبه شب دوم مرداد در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

 

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی بود، دکتر بیات روابط‌عمومی را نبض تپنده و کلید سربلندی هر سازمان خواند. معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان کلید بالندگی و سربلندی هر سازمان نقشی تاثیر گذار در توسعه و رشد سازمان ایفا می کند.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی جایگاه روابط عمومی را بسیار ارزشمند برشمرد و رشد و توسعه نقش روابط عمومی ها در عملکرد هر سازمان را سبب همگرائی بیشتر دانست. وی همچنین تصریح کرد: روابط‌عمومی یک هنر است که با در نظر گرفتن تمام سلایق و نظرها پل ارتباطی سازمان و مخاطبان می‌باشد.

 

وی با بیان این که صنعت پتروشیمی پیشتاز خصوصی سازی و اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی پیشگام در کشور است، ارتباط سازمانی و دستوری در این صنعت را نیاز به همکاری بر اساس اصول شناخته شده و تعامل تبدیل شده و روابط عمومی سازمان با تمام ذینفعان خواند.

 

سخنرانی کامل دکتر عبدالحسین بیات در این نشست که با رونمایی کتاب استانداردهای روابط‌عمومی و اهداء جایزه ملی سال روابط‌عمومی همراه بود جهت استفاده بیشتر در ادامه قرار می‌گیرد...

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد