درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4479صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 02:41
ارتقا خدمات موبایل بنکینگ در خدمت بانکداری آسان سریلانکا
  

شارا- بزرگ‌ترین شبکه شعبات بانک مردم سریلانکا قصد دارد با قدرتمندتر کردن پایه‌های مشتری خود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ بین ۱۳ میلیون نفر، سهولت استفاده از خدماتش را افزایش دهد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شاپرک خدمت جدید بانک به مشتریان اجازه می‌دهد بدون مراجعه به شعبه به تمام تجهیزات بانک دسترسی داشته باشند. خدمات ارتقا یافته بانکداری آنلاین و تلفن شامل پرداخت‌های مختلف، انتقال سرمایه، جزئیات تراکنش‌های چک و دفترچه چک است. اکنون مشتریان بانک مردم می‌توانند بدون ثبت‌نام یا پرداخت کارمزد سالانه از کارآمدی و ایمنی تراکنش‌ها بهره ببرند.
 واسانتا کومار ، مدیر ارشد اجرایی بانک مردم دراین‌باره می‌گوید: خدمات موبایل بنکینگ به مشتریان اجازه می‌دهد با استفاده از موبایل‌های خودشان به طیفی از تراکنش‌های روزانه بانکداری دسترسی داشته باشند؛ خواه تلفن‌های همراهشان هوشمند باشد یا خیر. تنها با گرفتن شماره #488# این خدمات قابل‌دسترسی هستند. دیگر خدماتی که از طریق موبایل قابل‌دسترسی هستند عبارت‌اند از کنترل ۵ تراکنش آخر، نرخ ارز و غیره.
 تجهیزات موجود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ شامل تمام خدمات پرداخت و انتقال سرمایه در شبکه بانک مردم هستند و با کارمزدی به بانک‌های دیگر انتقال می‌یابند. تسهیلات دیگری که در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ انجام می‌شود نیازمند هیچ‌گونه کارمزد اضافی نیست همچنین خدمت هشدارهای پیامکی را فعال کرده‌ایم که برای تمام تراکنش‌های جدید انجام می‌شود.
 خدمت بانکداری آنلاین بانک مردم به سهولت استفاده از خدمات می‌انجامد زیرا دسترسی به وب سایت www.ebank.peoplesbank.lk بسیار سریع و آسان انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند با استفاده از خدمات آنلاین تراکنش‌های خود را کنترل کنند. سیستم امنیتی ۲ عاملی به مشتریان کمک می‌کند تمام تراکنش‌هایشان را با آرامش انجام دهند.
 دیپال آبیسکارا مدیر بازاریابی و روابط عمومی بانک مردم می‌گوید: افتتاح هر دو خدمت سیستم‌های بانکداری آنلاین و موبایل بنکینگ در ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتیب باهدف ارائه راه‌حل‌های سهل به مشتری انجام شده بود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد