درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4485صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 مرداد 1392 - 22:39
خبرنگاران، مکمل برون سازمانی روابط عمومی‌های سازمان‌های اجرایی هستند
  

شارا- استاندار سمنان گفت:خبرنگاران، مکمل برون سازمانی روابط عمومی‌های سازمان‌های اجرایی‌ هستند و حذف خبرنگار، به مثابه قیچی کردن ریسمان اتصال سازمان به افکار عمومی و مردم تلقی می‌شود.

 

عباس رهی در گفتگو باخبرنگار شبستان در سمنان، جایگاه و شان رسانه ها در تمامی دنیا به خصوص کشور ایران را مشخص و تاثیرگذاری آن بر همگان را آشکار دانست وگفت:رسانه ها به عنوان عناصر مستقل توانایی ایجاد شور و نشاط و یا یاس و ناامیدی در ملت ها را دارا هستند، پس چه بهتر است که این پتانسیل در راه استیلای هویت دینی و ملی نمودن راهی روشن و آینده ای خوشایند برای مردم مورد استفاده قرارگیرد.


رهی حرفه خبرنگاری را شغلی فرهنگی و سخت توصیف کرد و گفت: در استان سمنان هیچ مسوولی حق ندارد با خبرنگاران قهر کند.


استاندار سمنان افزود: خبرنگاران معلمان جامعه هستند و پیچیده ترین فعالیت ها کار با انسان ها است.


وی گفت: خبرنگاران به نوعی وظیفه آموزش جامعه و ساماندهی فکری و اندیشه ای را بر عهده دارند و به همین دلیل خبرنگاران نیز به نوعی معلمان جامعه تلقی می شوند.


رهی تصریح کرد:خبرنگاران و ارباب جراید و رسانه ها به عنوان رابطین و حلقه اتصال میان مردم و دولت می توانند با نشان دادن عملکرد و شایستگی های دولت ها، اقبال مردم به حضور آگاهانه در مشارکت های سیاسی و اجتماعی را بهبود بخشند.


استاندار سمنان افزود:رسانه ها به عنوان رکن چهارم نظارم اسلامی باید با نشان دادن توانایی ها و توانمندی رسانه ای خود جایگاه شان را به عنوان مشاورانی امین و کارشناسانی بی غرض نشان دهند و این توانایی رسانه و خبرنگار است که آن را به الگو و مرجع اطمینان برای جامعه مبدل می سازد.


وی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی، ارزشی و فرهنگی خواند و گفت: خبرنگاران باید راه امام، شهدا، امام و رهبری انقلاب را در پیش بگیرند و به رسالت خطیر خود در این برهه حساس عمل نمایند.


رهی با اشاره به انتقاد برخی از خبرنگاران مبنی بر همکاری نکردن برخی مدیران به ویژه در شهرستان ها با خبرنگاران اظهار داشت: قهر کردن با خبرنگاران در استان سمنان ممنوع است و به هیچ مسوولی در این استان اجازه نمی دهم با خبرنگاران قهر و یا همکاری نکنند.


استاندار سمنان وایع بینی، عدالت محوری، منصفانه بودن و نقش آفرینی را از مهمترین وظایف خبرنگاران خواند و گفت: خبرنگاران باید در جامعه همواره سازنده و امیدبخش باشند.


رهی گفت:رسانه ها و خبرنگاران در نگاه ما فرصت های گرانقدری هستند که با تعامل و درک متقابل از سوی مدیران می توانند به نظام مدیریتی استان جهت تحقق اهداف سازمانی شان جدی ترین مساعدت ها را به عمل آورند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد