درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45093صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1399 - 09:57
کرونا: تقویت توانمندی‎‏ های دیجیتال
اگر به دنبال به‎ کارگیری از راه دور نیروهای پراکنده هستید، مطمئن شوید که ابزارهای حفاظتی لازم برای پشتیبانی از شبکه ها و داده‎‏ ی خود را در اختیار دارید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توصیه‏‎ های «فاصله‏ گذاری اجتماعی» موجب شده‌اند که سازمان‎ها، عملیات خود در فضای مجازی و دیجیتال را گسترش دهند. بسیاری از سازمان‎ ها، از افرادشان خواسته ‏اند که وظایف خود را از راه دور انجام دهند. اگر در حال آماده‌سازی سازمان برای افزایش دورکاری هستید، مطمئن شوید که سازمان ظرفیت فناوری لازم برای پشتیبانی از این فرایند را داشته باشد. پهنای باند، زیرساخت وی‌پی‌ان، سازوکارهای کنترل دسترسی و تایید، و ابزارهای امنیتی باید بتوانند پاسخگوی اوج ترافیک و تقاضاهای سازمان باشند. دسترسی از راه دور/ وی‌پی‏ان را در اختیار پیمانکارها و شرکت ‎های ثالث بگذارید که پشتیبان خدمات حیاتی شما هستند و مجوز ابزارهای همکاری را خریداری کنید.


افزایش ناگهانی فعالیت آنلاین، می ‎تواند پیامدهای بزرگی را برای ثبات سیستم، قدرت شبکه و امنیت داده‎ ها داشته باشد، علی‌الخصوص در بخش ‎‏هایی از دنیا که سیستم‎‏ های ارتباطات از راه دور و زیرساخت‏ های خوبی توسعه نیافته ‏اند. کمپانی‌ها باید به‌سرعت دست‌به‌کار شوند و با اطمینان از به ‎کارگیری سیستم ‎ها و پرسنل پشتیبانی کافی، مواجهه‌ی خوبی را با تحولات محل کار و نیروهای خود داشته باشند. همچنین باید تاثیر این شرایط بر القای حس انزوای اجتماعی به کارکنان را در نظر بگیرید – یا فقدان احتمالی در نوآوری سازمان که در صورت محدودسازی تعاملات رودررو رخ می‎دهد.


اگر به دنبال به‎ کارگیری از راه دور نیروهای پراکنده هستید، مطمئن شوید که ابزارهای حفاظتی لازم برای پشتیبانی از شبکه ها و داده‎‏ ی خود را در اختیار دارید.


یکی از دغدغه های ویژه، افزایش ریسک سایبری در صورت پراکندگی ناگهانی نیروی کار است. اگرچه بسیاری از کمپانی‌ها شرایط لازم برای دورکاری را فراهم آورده ‎اند، اما تعداد بسیار اندکی از آن‎ها دارای پروتکل‏ های مناسب برای امنیت سایبری خود هستند. از زمان آغاز بحران، کلاهبرداری‌های فیشینگ و سایر حملات افزایش خواهند یافت و کارکنانی که در محل کارشان حضور ندارند را هدف می ‎‏گیرند. اگر به دنبال پراکنده ‎سازی نیروی کار و به ‎کارگیری از راه دور آن‎ها هستید، مطمئن شوید که جوانب احتیاطی لازم برای حفاظت از شبکه و داده ‎ها خود را به کار گرفته ‎اید.


با توجه به تحولات رفتاری در این دوران، حفظ رابطه‎ ی مجازی با مشتریان نیز چالش‏ هایی را به همراه دارد. با افزایش واهمه ‎های مردم آمریکا از کرونا در اوایل ماه مارس، شاهد افزایش 52 درصدی در خریدهای آنلاین و صعود 8.8 درصدی تعداد خریداران آنلاین نسبت به آمار مشابه سال گذشته بودیم. درحالی ‏که خرده‌فروش ‏‎های آنلاین به دنبال انتقال خریداران به فضای آنلاین و کاهش ترافیک فروشگاه ‎های شان هستند، باید مطمئن شوند که توانایی‎‌های برآورده‏ سازی این شرایط را در اختیار دارند. آسیب‎ های بلندمدت ناشی از فراهم‎ سازی خدمات پایین‌تر از استاندارد، بسیار بیشتر از کاهش فروش در کوتاه‎ مدت خواهد بود.
 

منبع: https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد